patroon iggle piggle |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mirjam Wierenga ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 September 2014 Locatie: Enschede Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 September 2014 om 18:53 |
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar het patroon van Iggle Piggle (haken en/of breien) voor een Engels/Nederlands jongentje met het syndroom van Down. Hij is hier helemaal weg van en ik wil het graag voor hem maken. Wie kan me hier aan helpen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite groejtes Mirjam
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je niet helpen, maar ik plak even de "welkom en hallo" tekst in dit bericht voor jou
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Ik heb het even op google bekeken, het is een lief popje, maar ik heb er nooit een patroon van gezien. Aan het aantal afbeeldingen te zien, is het wel te koop als knuffel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Gevonden!
Gewoon even googelen! Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Nou zeg Jannie, wat goed van jou. Ik had er nog nooit van gehoord.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
leuk..............
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Mirjam Wierenga ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 September 2014 Locatie: Enschede Status: Offline Points: 3 |
Hallo Jannie
wat fijn dat je gereageerd hebt. Je moest eens weten wat dit voor ons betekent. We zijn je heel erg dankbaar. groetjes Mirjam
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |