Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Blocken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Blocken
    Posted: 13 September 2014 om 15:56
Zou blocken ook kunnen op een tuinstoelkussen? Die dingen zitten de hele winter zonder werk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 16:01
ik zou het toch ten laatste in de maand november doen dan en zonder handdoek eronder, dan hebben ze nog tijd genoeg om te drogen tegen de lente.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 16:16
Ik zou niet weten waarom niet. Je ruimt ze toch niet weer op voordat ze weer helemaal droog zijn, neem ik aan? Als de maat groot genoeg is voor het blovken werk (desnoods leg je er 2 of 3 naast/bij elkaar), lijkt het me een prima 'blocking board'. Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 16:31
Ik denk zelfs dat ze je heel dankbaar zijn .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 18:31
Ik heb een groot wasrek, waar ze dan op mogen liggen, beter dan in en plastic zak achter de schotten liggen, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 19:36
Ze zullen je zeker dankbaar zijn dat je ze ook in het koude seizoen nog een nuttig bestaan geeft! Wink
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:11
prima idee!!
doe t zelf op een oude matras, met plastic erop en dan een schoon laken en huppatee prikken maar!
(eerst wel ff alle zooi van mn zoon eraf kiepen)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 12:20
Ik heb een piepschuim plaat. Bekleed met oud dekbed overtrek.
Werkt goed voor kleine dingen. Grotere projecten passen helaas niet en heb daar dan ook niks voor.
Dus... Met het idee van de tuinstoel kussens breng je mij op een idee. Top
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 14:53
Ik gebruik ook de extra logeermatras (de oudste) met een of meer badlakens erop.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 17:23
Bij onze vaatwasser zaten grote piepschuim platen rondom in de doos ter bescherming. Die gebruik ik nu als block mat. Wanneer ik ze aan elkaar leg kan ik er een hele sprei op blocken als ik dat zou willen :)
Enige nadeel is dat de gaatjes van de spelden blijven zitten. Maar zoveel block ik nou ook weer niet, dus heb ik er voorlopig nog geen last van.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 21:12
Ben ik heel dom als ik vraag wat "Blocken" is?
Als ik erop google kom ik op het "blocken" van personen in verschillende apps tegen....
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 21:18
nee gij zijt ni heel dom, zelfs ni gewoon dom. maar blocken is dus iets opspannen en vochtig maken en zo laten drogen. en dat is beter dan oppersen, want dan is de rek eruit als ge wol opperst.

http://www.allesoverbreien.nl/blocken.html
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 21:50
als ge het niet gevonden hebt en ge zou het niet vragen dat zou pas heel dom zijn.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 10:51
heb net mn strijkplank in gebruik genomen om te blokken!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 10:56
Ik net mijn piepschuim plaat.
Heb mijn vestje klaar... Maar helaas net te klein bij mijn middel, waardoor hij gaat trekken als ik hem dicht wil maken. Even iets spannen dus
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 11:54
Dank voor de uitleg Bep.
Duidelijk.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 11:04
Ik gebruik de foam puzzel van mijn kleindochter. Zij puzzelen, oma gebruiken en weer opruimen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 11:49
ook een goed idee!
meestal ligt de kringloop vol met deze puzzels!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2014 om 12:18
goeden middag

denken de stoelkussens van hun welverdiende vakantie te gaan genieten ja jij ze nog aan vakantiewerk helpen
ik hoor ze al protesteren
vind je dat zelf ook niet een beetje zielig?

groet van nia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns