Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht borduurpatroon icoon schonstadt madonna

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht borduurpatroon icoon schonstadt madonna
    Posted: 03 Oktober 2014 om 17:13
Dit;

76 euro bij wiehler gobelin . . . ? Plus verzendkosten ??? En ik maar denken dat wol soms best duur is.

Is dus mijn reactie op een vraag of iemand dat ding heeft. De vraagstel(st)ler, heeft de vraag echter weggehaald.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 17:14
dat weet ik niet of u graag iets van mij hoort. .

Maar ik ben zo geen borduurster dus patroon zal al zeker niet van hier komen. En ik heb ook geen flauw benul waar men zo een patroon zou kunnen kopen.

Misschien dat de volgende die antwoordt meer licht kan brengen.
(schoon gezegd he met madonna in het achterhoofd)

ps het is de vorige al.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 17:22
Inderdaad een aardige prijs. maar ik geloof dat dat vrij normaal is voor zo'n patroon met alle materiaal erbij. Ik weet alleen niet of deze voorgetekend is of voor geborduurd. Voor geborduurd is beter.
Wat is voorgeborduurd? Ik noem het zo ik weet niet of het de juiste naam is. Mijn moeder heeft gobelins geborduurd en die waren voorgespannen of voorgeborduurd. Dan is er op de plek waar je je gobelinsteekje moet maken al een draadje gespannen in de kleur die je moet gaan borduren. Dus nooit de vraag moet dit steekje nu rood of hoort het nog bij lichtrood bv.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 21:47
Dit is een normale prijs hoor voor een borduurpakket. Ik heb heel veel geborduurd en doe het nog wel af en toe. Wat jij bedoelt Lida is voorgedrukt stramien. Dan is het inderdaad zoeken en gokken naar de goede kleur. Het patroon uittellen op kaaslinnen of schooldoek is veel prettiger.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 22:17
Hallo Eva,
Ik heb eveneens al diverse patronen van Wiehler Gobelin geborduurd en inderdaad is dit een compleet pakket (stof, diverse c.q. voldoende garen, een naald en een heel duidelijk patroon). Die van mij zijn al van een aantal jaren geleden maar waren toen al prijzig.
Dus aan jou de keus enneh, dit is niet voorgedrukt maar allemaal uittel patronen.
Groetjes en succes,
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 22:22
Weet ik van dat voorgedrukt stramien. Een telpatroon vind ik prettiger. Mijn moeder heeft voor haar trouwen, voor de oorlog, 3 grote gobelin schilderijen gemaakt. Zij vertelde dat in die tijd op het stramien draadjes gespannen waren in de kleur van de draad die je moest gebruiken. Als ik met mijn neus op het schilderij ga hangen zie ik inderdaad een dwarsdraad onder de schuine draden van het eigenlijke borduurwerk. Mijn zoon heeft er een, ik heb er een en waar de andere gebleven is weet ik eigenlijk niet, ik denk bij een broer.
Groetjes, Lida.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2014 om 11:08
volgens mij is dit een ''gewone'' prijs, met al t garen erbij!
kan er alleen maar naar zitten ''kwijlen'' eraan beginnen doe ik niet (ziet t nie)
soms zie je in de kringloop (godbeterd) hele mooie, waar iemand uren op heeft zitten turen en borduren!
niet te duur dan zijn ze voor mij!
heb al 3 borduurs liggen die veranderen in een kussen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2014 om 20:12
Het eerste stukje van het topic is verdwenen. Ik dacht dat als je iets weghaalt, dat dan in ieder geval het kadertje blijft staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2014 om 20:15
wacht Magtelt, ik zal mijn stukje hier ook proberen weg te halen, dan zien we het ineens.

Het kan zijn dat ik ook een halve dag nodig heb om het klaar te spelen.
maar we shall see
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2014 om 20:36
aha het gaat dus vanzelf het weghalen en alles is weg dan, zelfs kaderke en alles
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 11:52
Het kan zijn dat dit een slinkse manier was om onder die € 70 uit te komen en het patroon hier gratis te verkrijgen. En dat Renske alles heeft weggehaald.

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 12:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het kan zijn dat dit een slinkse manier was om onder die € 70 uit te komen en het patroon hier gratis te verkrijgen. En dat Renske alles heeft weggehaald.

En ik denk dat Magtelt helemaal gelijk heeft!!!
Groetjes, Lida.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2014 om 13:31
Ik zei vroeger tegen de kinderen: "ik heb altijd gelijk, dat zit in het woord moeder".

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2014 om 11:41
Misschien was het een test om te zien of wij vrijelijk patronen van dure gobelinnekes ronddelen ???
Jeweet-t-niet.
Ik vond het al zo raar dat iedereen op mijn opmerking over de prijs reageerde, terwijl ik niet de vraagsteller was Confused
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2014 om 14:58
hah iwt, dat is van de regen in de drup belanden!LOL
zie nu pas dat de vraag steller weg is, dat heet kippig!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns