vestje drops |
Reageer |
Autheur | |
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Oktober 2014 om 11:34 |
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b1&d_id=8&lang=nl
Ik ben dit vestje aan het breien. Ik weet wel dat dit een haakforum is, maar misschien kan iemand mij helpen. Er staat: 2r sm kast. Dus : 2 recht.... en dan? zelf denk ik gewoon 2 recht samen breien maar wat betekent kast?
|
|
Groeten Jo
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even op google gezzocht op "drops patronen afkortingen" en het staat er niet bij. Kan het kantsteken betekenen of kantsteek?
Overigens is dit niet speciaal een haakforum, het is voor allerlei hobby's. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je nog een ander nr ??
Ik krijg 3 verschillende patronen als ik op google zoek . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat je er 2 recht in de SM-kast moet zetten dan.
ik heb het patroon een aantal keren bezien maar kan nergens die 2r sm kast vinden. en een haakforum is dit niet hoor. Het is wel zo dat de meesten hier haken maar er zitten ook breiers tussen en zelfs naaisters. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even naar de opmerkingen bij dit patroon gekeken en in het duits geven ze omslag aan voor "kast"
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha, ik was het Duits aan het zoeken, maar kreeg een ander patroon. Maar van de omslag had ik ontdekt. boven het telpatroon staat nog een keer de uitleg van de tekens. Daar staat: 2 samen,1 omslag. Mutti, zie je een verband tussen "kast" en het veel meer gebruikte Umschlag?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie geen enkel verband , maar ze geven voor alle talen "kast" aan .
Duits was de eerste in die lijst , nu zie ik dat de vraag ook in het ned gesteld en beantwoord is |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het woord kast ook bij het Noorse patroon. Vermoedelijk is het Noors, alle patronen zijn immers uit het Noors vertaald.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Jo Bateau
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel dus gewoon 2 samen breien en dan een omslag!
|
|
Groeten Jo
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe kom je daar nu bij???? Je weet dat dit forum hobbydoos heet ? Voor alles wat met handwerken te maken heeft (zie ook dat mede HD"s gereageerd hebben ) |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ps zullen ze het patroon al hebben aangepast? Ik zie nergens kast staan hihi
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
"kast "staat niet in de tekst ,maar onderaan bij de verklaring van de tekens bij het telpatroon
|
|
Jo Bateau
Post Options
Thanks(0)
|
Ik blijf gewoon in de kast! Mijn DH is veel te lief
en ja het staat onder het tel schema.
|
|
Groeten Jo
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik durf best uit de kast, ik brei het liefst. Ik kan ook haken, maar maak dan altijd hele dwaze fouten
Je hebt al antwoord, dus ik hoef niet te kijken, maar bij een drops patroon heb ik het liefst een link anders kan ik het simpelweg vind-nie.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er verder niets zinnigs aan toe te voegen, behalve dat ik het een mooi vestje vind.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |