ervaring Lidl wol |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Oktober 2014 om 10:31 |
Ik kom net bij de Lidl vandaan en zag daar "wol" om een stola o.i.d. van te maken, 6 bollen per verpakking. Heeft iemand er ervaring mee, hoe blijft het. Ik vind het namelijk heel jammer van het werk als het binnen de kortste keren uitzakt o.i.d.
Dacht, eerst vragen via hobbydoos en dan ramen zemen |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
stop maar met ramen zemen!
t gaat regenen! de sokkenwol is wat harder en stugger dan de duurdere! de stola wol weet ik niet |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zit echte wol in, ik raak die niet aan. Het zag er allemaal wel goed uit. Het boek vond ik duur voor wat er geboden wordt, die in Action hebben voor die prijs veel meer projecten. Ik heb wel de gekleurde ijzergarens en een kaart met elastiek en bandjes gekocht. Er liggen ook van die lusjes voor theedoeken, je maakt een gaatje, doet het drukkertje erdoor en Barbertje kan weer hangen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou ik heb van de sokken garen van de aldi ( van de lidl is de zelfde garen )er vorig jaar een aantal sokken en een paar handschoenen meegebreid
lekker warm nu heb ik ze in huis aan als sloffen en zijn nog steeds goed en nog extra garen liggen om er nog meer mee te breien maar voor een stola lijkt hij me wat te hard nou moet ik wel vertellen dat ik wel wolle sokken aan kan maar wolle vesten prikken daarom lijkt het voor mij voor een stola te hard |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel voor je ervaringen, ik ga er nog maar een nachtje over slapen.
|
|
Maaike
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb geen goede ervaring met Lidl sokkengaren. Het vervilt in de was.
Heb toen contact opgenomen met Lidl en mijn beklag gedaan. Antwoord was dat ze niets voor mij konden doen omdat de verpakking reeds geopend was....
|
|
Grx
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is dus het verschil met Nederland se, Engeline krijgt direkt 2 x nieuwe paketten toegestuurd en hier zelfs niet sorry.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat had ik met een dvd van Action. Ik kreeg de melding "no disc" en wilde die film graag zien, dus naar de servicebalie. "Geopende films worden niet teruggenomen", afijn, ik koop een andere, weer "no disc" , zag ik in piepkleine lettertjes dat het een blue ray disc was. Service, hoor, nu liggen de blue rays op een heel andere plaats dan de gewone dvd's, dus ze hebben wel geleerd van het klagen.
Ik heb zo'n omslagdoek van gemĂȘleerde Royal gemaakt, de gaatjes zaten in het midden en aan de zijkanten, ik vond het erg mooi, de ontvangster is tevreden, alleen krulde hij wel een beetje. Daarvoor had ik hem van lila Saskia gebreid en omgehaakt tegen het krullen, maar na 5 toeren krulde hij nog. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zijn wij hier in ons dorp toch slecht bedeeld, geen Action en geen Lidl.
|
|
MaaikeA
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer voor je,hoop dat je niet ver hoeft voor die winkels. |
|
Maaike
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
In ieder geval het dorp uit, en dat doe ik zelden. Ik heb een auto, dus vervoer is geen probleem, maar om het dorp uit te moeten, daar zie ik altijd tegen op.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |