Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vertaling Wrap with Slits

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vertaling Wrap with Slits
    Posted: 13 Oktober 2014 om 20:04
http://www.redheart.com/free-patterns/wrap-slits

Wie kan mij helpen met deze mooie sjaal.
Ik vind de vertaling erg lastig,is er iemand die dit goed kan en wilt vertalen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 20:48
en lukt het met het filmke ook niet?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 20:57
nee.ben al aan het kijken of ik de pc op vertalen kan zetten maar telkens als ik bij het patroon downloaden ben pakt hij toch het engels weer.jammer vind m erg leuk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:03
het zijn allemaal halve stokjes totdat het patroon komt en dan zijn het kabels en die moet je in de rij eronder insteken rond het stokje. misschien staat er wel ergens iets in het nederlands op goegel kabels haken. Ik weet dat ik eens ergens een goede uitleg heb gezien maar ik weet niet of ik die heb opgeslagen of niet. Ik zal seffens nog eens kijken of de nederlandstalige uitleg voor een kabel haken ergens staat.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:10
http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2012/10/kabelarmbanden-haken-met-5-patronen.html

ik dacht dat het deze was maar als je het scherm vergroot ga dan een eindje van de pc zitten want het zijn hele grote handen en je denkt nu heb ik de haaknaald in mijn oog.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:16
Dank je Bep....ik ga een skijken of ik het snap.... je hoort...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:21
http://www.youtube.com/watch?v=j9n0Bscygm4

hier is goed te zien de back en de front
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:41
Ja dat snap ik wel ,maar het verloop van het patroon is mij niet duidelijk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 21:48
je haakt totdat je die slip moet gaan maken en dan gaat het in drie delen tot een bepaalde toer (wordt in het filmke uitgelegd) en dan is het verder in zijn geheel.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.797 seconden.
Lang Yarns