Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Fenna gezocht

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Fenna gezocht
    Posted: 09 Oktober 2014 om 20:51
Niet te geloven, kom ik met m.n eieren na pasen, na de Fenna.gekte bedoel ik...tijd geleden kocht ik 3 bollen Fenna en gaf ze aan m.n dochter...verder glad vergeten..blijkt ze een pracht omslagdoek voor mij aant haken maar wil nog 3 bollen extra...van de zwart/grijze kleurnr 85804.... Morgen loop ik even bij onze Wibra naar binnen, wie weet maar is er soms hier een heerlijke hamster die 3 bollen kan missen ? Niet gevraagd is geen antwoord..niet geschoten is altijd mis bedoel ik....ben benieuwd.........
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2014 om 21:30
Marlene.ik heb nog twee aangebroken bollen samen 197 gram,dus zeg maar 2.

Misschien heeft iemand er nog een ?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2014 om 21:37
Oh meis, ik wacht nog even tot morgen en dan tik ik terug maar super alvast dat je me wilt helpen....heeeeerlijk forum is dit toch....!

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 09:00
Ik heb ook nog wel twee onaangebroken bolletjes voor je.

Had deze gekocht omdat ik na alle enthousiaste fenna verhalen ik ook wel eens iets met fenna wilde maken en dit de enige nog beschikbare kleur was. Maar daarna heb ik van mijn moeder nog bollen gekregen in felle kleuren. Aangezien de zwarte bollen nog geen bestemming doe ik ze met plezier aan je over.

Laat maar even weten of het nog nodig is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 09:19
Ik moet op zolder kijken en ik sta nu in de startblokken voor de creadagen, maar vanmiddag kan ik je melden of ik er een paar heb. Ik heb laatst wel in de Fennadoos gerommeld en ik vond dat ik van sommige te weinig had om er iets zinnigs mee te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 10:04
Lieve meiden, ik sta (bijna) in de startblokken om naar de Appie te gaan en daarvóór de Wibra te bezoeken dus daarna tik ik graag verder maar WAT een superlive reacties al..zo ver zo goed ;-)

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 10:24
Ik geloof dat ik ze ook nog heb,dus als het nodig is kijk ik nog even het nummer na en laat ik het je weten.
Groetjes Teunie
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 12:03
en nu maar hopen....misschien woont er wel iemand vlak in de buurt!!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 17:18
Ik heb 4 bollen van die kleur en het was mijn minst favoriete van de Fenna. Ik ga in het weekend nog wat poppenkleertjes afmaken, knopen enzo, en dan maak ik een mooie doos, die maandag naar je toe mag reizen. Ik hoop dat je dochter tot dinsdag vooruit kan. Ik woon in de buurt van Appie Heyn en Bruna, dat is toch ook goed?

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 17:33
Oooooooooh Magteld, ik ga een paar vleugels voor je haken, je bent een engelllllllllllllllllllll...kind, eind november is er weer de jaarlijkse kadomarkt in het zorgcentrum en dan kunnen de kleertjes weer mooi in de kraam, komt altijd van pas...het lijkt saai, die donkere kleuren maar gehaakt issie zó mooi..ik maak een foto als ze 'm af heeft...ze zal nog wel even vooruit kunnen want het weekend een time.out..ze krijgen een nieuwe huisgenoot, een pup van 4 maanden, dus de handen vol i.p.v. haken..hoewel..misschien valt dat mee..
De andere lieve meiden superbedankt voor jullie ♥verwarmende reacties...
Oja, fijn dat je in de buurt van Appie en de Bruna woont, is best in de buurt ;-)))))))))))))))))))))))))

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 17:56
Dan heb ik het nog niet over de Hema, Zeeman en Xenos, die filialen op ons winkelcentrum hebben. Waarom ik dan toch morgen de stad in ga? Ecco schoenen voor de winter en nog een paar schoenen met spekzolen of profielzolen. Uitglijden is niet mijn hobby 's winters.

Ik weet niet zeker of ik onder het engelenschap val, Ton vindt het wel lekker, als er weer wat wol de deur uitgaat. Die denkt dan echt dat er mer ruimte komt.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 17:59
Enplus,wil je je rek.nr doormailen Meggie en de kosten incl porto want jij en Ton hoeven niet alles voor de kat haar viool te doen, dat begrijp je.......suc6 met zoeken naar goeie Ecco. s..en laat Ton maar denken dat er ruimte komt....des te meer kun je weer aanvullen hahaaaaa....

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 18:06
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dan heb ik het nog niet over de Hema, Zeeman en Xenos, die filialen op ons winkelcentrum hebben. Waarom ik dan toch morgen de stad in ga? Ecco schoenen voor de winter en nog een paar schoenen met spekzolen of profielzolen. Uitglijden is niet mijn hobby 's winters.

Ik weet niet zeker of ik onder het engelenschap val, Ton vindt het wel lekker, als er weer wat wol de deur uitgaat. Die denkt dan echt dat er mer ruimte komt.

Arme Ton.nou ik denk dat Ton Magtelt wel kent.....en niet anders verwacht dat de ruimte weer snel opgevuld wordt.....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 18:10
Niks daarvan, ik steun het goede doel op deze manier. Onze katten spelen geen viool, die jammeren met de bekjes. Je zou Archie moeten horen, als ik een blikje tonijn opentrek. Meestal Mrèèèw, maar laatst klonk het als Jaaa. Ik sneed me bijna in de vingers van het lachen.

Met schoenen ben ik niet moeilijk, als ze passen en niet knellen, neem ik ze. Ik ben meestal in 5 á 10 minuten weer buiten, op naar de wollebollen. Kleren bestel ik online, passen na het douchen, één blik in de spiegel, klaar. Terugsturen of betalen.

Ik heb op de soos zeker 20 cm aan borduurboeken en berenboeken weggegeven, ik dacht dat er ruimte in de boekenkast zou komen, maar er lagen zoveel nieuwe aankopen dwars op de andere, er bleef geen milimeter meer over.

Ton kent me en ik ken hem. Hij is dol op tanks en motoren, zijn hoekje van de kamer noem ik de "warzone": soldatenpoppen en modeltanks. Wol is veel zachter en poezeliger.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 20:17
Oooooh, je bent een heerlijk maf maar prachtig mooi mens en dat tik ik al jaren, xta volgende week zondag trouwens ook op de grote vlooienmarkt hier, meestal 1x per jaar en dus k a s s a voor de Goeie Doelekes, KWF, KiKa en deze maand voor de Pink Ribbon...mede dankzij jullie kunnen we mooi scoren . .ben blij dat ik het nog steeds kan en mag doen...en die schoenen, die zullen wel los lopen...stuur eens een foto van de warzone, zullen m.n kleine mannekes leuk vinden....een pootje voor jullie poezen van onze Beauty die nu op m.n schot ligt te pitten

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 20:53
Ton heeft geholpen de doos dicht te plakken en te adresseren, ik zit nog met rode wangen van een dagje knoopjes aannaaien en draadjes wegwerken, heerlijk. Ik heb een aantal opnamen gemaakt met de zoc (zeer oude camera) voor mijn archief. Het was lekker weer, maar buiten zitten was geen optie, beide buurmannen hebben peper in het achterste plus klusseritis, tjonge wat een herrie, stenen in het terras hameren, schaven, schuren en gewoon timmeren. Ik tuinier zelf elektrisch en houd de zondagsrust in ere, omdat al die jonge ouders dubbelverdieners zijn. Dus die gun ik één dag rust. Haha.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 20:59
wat een goeie hulp heb je (en wij dus ook!) aan Ton, Magtelt..mooi dat je dat knoopjes aanzetten en draadjes wegwerken zo heerlijk vindt...;-)
Buiten zitten deed ik niet maar wel naar de pier en óp de pier van IJmuiden gefietst, wat geweldig blijft dat toch, alsof je zó de zee in fietst..en boten komen en gaan...zó mooi..lekker uitgewaaid dus en geen klussende buren te bekennen, allen vissers en wandelaars en veul meeuwen...ben benieuwd naar je archief ;-)

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:06
Oh de zee, die mis ik wel. Er was ooit gedreigd dat door het ozongat het zeepeil zo hoog zou worden dat Amersfoort een badplaats kon worden, maar zo ver zijn we nog niet.

Mijn archief zijn twee oude plakboeken. Ik geloof dat die nu niet meer te koop zijn. Vol foto's van creaties, als ik daar tenminste aan dacht, ik vergat het ook vaak.

Meestal knip ik de laatste draad door en begin meteen aan een ander project, dan blijven er een hoop UFO's liggen, na mij de zondvloed. Maar eigenlijk is het best leuk om al die UFO's op een hoop te leggen, doos garen, knopendoos, scharen en naalden op tafel en pak maar een ding.

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 23:30
Oh boy, ik dacht: Jottem, dat probleem heb ik niet, ik heb als het goed is net genoeg Fenna voor mijn omslagdoek, waar ik nog aan moet beginnen.
Krijg ik net een Appje van mijn schoonzus, die al begonnen is aan de doek. Zij had vijf bollen en komt er één tekort..
Dus als één van jullie nog zo'n bol voor me heeft, dan wil ik die heel graag overkopen. Uiteraard worden ook verzendkosten vergoed.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 23:44
C4th, heb je een bericht gestuurd en twee bollen voor je gereserveerd!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns