Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jonna View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jonna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haken
    Posted: 15 Oktober 2014 om 12:15
Hallo ik zal me even voorstellen ik ben Jean Heesbeen en heb me vandaag geregistreerd.
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik een mouw in een vest moet haken? Alvast bedankt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:28
welkom jonna.

je hebt verschillende mogelijkheden. Ofwel haak je de mouwen in een keer mee, ofwel haak je de mouwen apart en naai je ze er nadien in ofwel neem je steken op langs de armholte en haak je zo de mouwen
Back to Top
jonna View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jonna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:30
Dank je voor de snelle reactie, hoe doe je dat de mouw meemaken?
Back to Top
jonna View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jonna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:32
Het is een vest waar een pas opkomt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:37
de lengte van de mouwen in steken bij opzetten. Is wel te zien waar dat die pas begint. Begint die ongeveer gelijk met de oksel dan zou het gaan, begint die pas hoger dan zal je steken rondom moeten opnemen en de mouw zo haken, of apart en innaaien.

misschien zijn er hier nog leden die met hun uitstekende ideeën sebiet langskomen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:38
als je er een patroon van hebt (link) of foto kan je hem hier neerzetten, dat maakt het makkelijker om advies te geven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:40
Ik denk dat er bedoeld werd, dat je links en rechts een ketting van lossen maakt zo lang als de mouw moet worden. Maar met een pas zou ik het niet weten. Heb je een patroon of haak je voor het vaderland weg?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 12:40
Lees ook de hartelijk welkom onder 'even voorstellen', daar staan nuttige tips in over hoe het forum werkt.
Back to Top
jonna View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jonna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 22:25
Bedankt voor jullie advies, ik ben eruit, een hele opluchting groeten allemaal
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 23:40
zat je er in vast dan? Toch niet om de lengte van de mouwen te meten.
dat zal idd een hele opluchting zijn dan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns