patroon |
Reageer |
Autheur | |
tonsweet
Newbie Lid sinds: 20 November 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 November 2014 om 21:59 |
Hallo ik heb een vraagje ik wil het patroon van Drops 59-6 breien voor mijn kleinzoon dit patroon staan ook de kindermaten bij helaas moet het op een rond breinaald gebreid worden en daar heb ik altijd ruzie mee, hoe kan ik dit patroon breien op gewone naalden...
Bedankt alvast |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze trui wordt gewoon heen en weer gebreid. Dus kan ook op gewone naalden gebreid worden als je dat prettiger vindt. Zou je later ergens in de rondte moeten breien, zou je dat ook op 4 naalden kunnen doen
Je hebt misschien een rondbreinaald nodig ergens waar heel veel steken op de naald moeten.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
tonsweet
Newbie Lid sinds: 20 November 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Linda voor je berichtje, ik ga het gewoon proberen op gewone naalden, lukt het niet dan word het uithalen en opnieuw beginnen.
groetjes Tonsweet |
|
tonsweet
Post Options
Thanks(0)
|
sorry ik heb een N teveel getypt het moest zijn Lida.
gr.Tonsweet |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tonsweet, je kunt via postoptions je tikfouten verbeteren. Hoe vaak denk je dat ik dat moet doen!!!!
Dat lukt zeker op gewone naalden, waarom zou het niet lukken= Ik brei op rondbreinaalden waar het niet staat aangegeven. En ik brei rond waar je eigenlijk plat moet breien en later eventueel dichtnaaien. Gaat allemaal.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |