patroon 157-18 |
Reageer |
Autheur | |
koentje
Newbie Lid sinds: 04 Oktober 2014 Locatie: soesterberg Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 December 2014 om 16:55 |
Ik ben nu op het punt van de 47cm hoogte gekomen en ben geƫindigd met 2e toer in A.z. en de draad afgeknipt, zoals beschreven, en dan: haak 29 lossen en dan ben ik weer het spoor bijster.
Kan iemand voor mij op een heel duidelijk wijze uitleggen hoe verder te gaan. Hoeft de 1e toer, die aan de verkeerde kant word gehaakt, niet meer gehaakt te worden? Begin je direct met de 1e toer in A.z. en is dit dan de goede kant van het werk Ik ben maar een beginneling en heb waarschijnlijk met dit patroon te hoog gegrepen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry ,maar ik weet niet meer welk patroon het was help me dus even op weg
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
waar is je glazen bol Mutti :D Is het een patroon van Drops Koentje? Voor zulke vragen moeten we meer info hebben, we hebben tig honderd (duizend) berichten hihi
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bol is terecht . Het is het gehaakte vest van Drops ,
Je bent nu op het punt aangekomen waarop je mouwtje eraan gehaakt wordt Je haakt die 29 lossen ( wordt je mouw ) en gaat dan aan de VERKEERDE kant van je werk verder in patroon zodat het doorloopt . Aan het eind haak je 31 lossen dat is je andere mouw . je keert en gaat weer verder . Het aantal lossen is 31 omdat je lossen nodig hebt voor de hoogte ( keerlossen ) Zo lees ik het |
|
koentje
Newbie Lid sinds: 04 Oktober 2014 Locatie: soesterberg Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga het proberen. Je hoort het wel als het lukt.
Bedankt.
|
|
koentje
Post Options
Thanks(0)
|
Betr. drops patroon 157-18
Als je het patroon opzoekt, staat er bij het achterpand in de 3e alinea op een gegeven moment , dus de laatste A.2 over de laatste 5 l, haak dan de rest van A.2 boven A.1 , bedoelen met dat laatste het achterpand? Ik snap dit niet aangezien bij A.1 het patroon anders is dan bij A.2. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Als je 5 steken van A2 haakt kom je hetzelfde uit als het begin van A1
Vandaar dat je verder moet gaan met A1 Het is je rugpand waar je op verder gaat en het patroon loopt dan gewoon door . |
|
koentje
Post Options
Thanks(0)
|
Het lukt.
Fijne feestdagen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |