Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon 157-18

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
koentje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koentje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon 157-18
    Posted: 22 December 2014 om 16:55
Ik ben nu op het punt van de 47cm hoogte gekomen en ben geƫindigd met 2e toer in A.z. en de draad afgeknipt, zoals beschreven, en dan: haak 29 lossen en dan ben ik weer het spoor bijster.
Kan iemand voor mij op een heel duidelijk wijze uitleggen hoe verder te gaan.
Hoeft de 1e toer,  die aan de verkeerde kant word gehaakt, GeschoktAfkeuren niet meer gehaakt te worden?
Begin je direct met de 1e toer in A.z. en is dit dan de goede kant van het werk
Ik ben maar een beginneling en heb waarschijnlijk met dit patroon te hoog gegrepen.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2014 om 17:52
Sorry ,maar ik weet niet meer welk patroon het was help me dus even op weg
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2014 om 17:58
waar is je glazen bol Mutti :D Is het een patroon van Drops Koentje? Voor zulke vragen moeten we meer info hebben, we hebben tig honderd (duizend) berichten hihi
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2014 om 19:43
Bol is terecht . Het is het gehaakte vest van Drops ,

Je bent nu op het punt aangekomen waarop je mouwtje eraan gehaakt wordt Je haakt die 29 lossen ( wordt je mouw ) en gaat dan aan de VERKEERDE kant van je werk verder in patroon zodat het doorloopt . Aan het eind haak je 31 lossen dat is je andere mouw . je keert en gaat weer verder . Het aantal lossen is 31 omdat je lossen nodig hebt voor de hoogte ( keerlossen )

Zo lees ik het
Back to Top
koentje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koentje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2014 om 20:30
Ik ga het proberen. Je hoort het wel als het lukt.
Bedankt.Goedkeuren
Back to Top
koentje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koentje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2014 om 14:15
Betr. drops patroon 157-18

Als je het patroon opzoekt, staat er bij het achterpand in de 3e alinea op een gegeven moment 
, dus de laatste A.2 over de laatste 5 l, haak dan de rest van A.2 boven A.1 , bedoelen met dat
laatste het achterpand?
Ik snap dit niet aangezien bij A.1 het patroon anders is dan bij A.2.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2014 om 17:40
Als je 5 steken van A2 haakt kom je hetzelfde uit als het begin van A1

Vandaar dat je verder moet gaan met A1 Het is je rugpand waar je op verder gaat en het patroon loopt dan gewoon door .
Back to Top
koentje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koentje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2014 om 20:30
Het lukt.
Fijne feestdagen          Duimen Omhoog
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns