Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht vastmaak truc

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht vastmaak truc
    Posted: 24 December 2014 om 18:32
beste dames,

Heeft iemand een handigheidje om losse gehaakte onderdelen goed vast te krijgen op je haakwerk? Ik heb toch regelmatig, dat bv een bloemetje dan weer los gaat zitten. Zelf stop ik het draadje zigzag en heen en weer door mijn haakwerk en vaak nog eens door het lusje, zodat je een knoopje krijg.

Al vast bedankt Groetjes Cormout
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2014 om 20:39
Ik werk de draden naar elkaar toe en haal één door het werk en dan knoop ik de draden goed vast. Daarna weef ik ze zo onzichtbaar mogelijk weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2014 om 11:55
Ik steek de draden in een richting weg, ga daarna nog een paar steken in tegenovergestelde richting. Ik rek het werk ook tijdens het afwerken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2014 om 14:18
Ik leg eigenlijk altijd een platte knoop aan de achterkant voor ik de eindjes erdoorheen weef. Zeker bij kinderen geen overbodige luxe.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2014 om 17:40
Bedankt dames, dus niemand iets vreemds :)
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 11:01
Ik probeer zoveel mogelijk onderdelen erop te zetten voordat ik het werk dichtmaak, zodat ik aan de achterkant (binnenkant) een knoopje kan maken. En anders inderdaad aan de buitenkant zo onzichtbaar mogelijk een knoopje maken, een paar keer de draad door je werk heen en dan afknippen.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns