Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Uitleg onbegrijpelijk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rolien View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rolien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Uitleg onbegrijpelijk
    Posted: 04 Januari 2015 om 16:45
Patroon Drops 80 - 3 (trui met cirkel) gemaakt van Drops Alaska kan ik niet uitkomen. Het gaat om het voorpand, en wel 'Onderkant van het voorpand'. Er is sprake van telkens steken toevoegen van de stekenhouder. Even later staat - u voegt dus steken toe en mindert tegelijkertijd dus er blijven steeds hetzelfde aantal steken op de naald.
Ik kan nergens in de omschrijving iets vinden over het minderen. De rest van de trui is al gebreid. Weet iemand wat ik mis? Of verkeerd interpreteer?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 16:52

bij de breitips juist boven het patroon staat er een uitleg voor het onderste deel dat je steken moet samenbreienhttp://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=80&d_id=3&lang=nl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 16:52
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=80&d_id=3&lang=nl

Breitips (voor het onderste deel van het voorpand):
Minder op de goede kant 1 st als volgt:
Aan het eind van de nld: leg de draad achter het werk, zet 1 st van de stekenhouder-2 op de linker breinld, haal deze st r af, 1 r, afgeh st overh.
Aan het begin van de nld: leg de draad achter het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld en 2 r samenbr.
Minder op de verkeerde kant 1 st als volgt:
Aan het eind van de nld: leg de draad voor het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld, 2 av samenbr.
Aan het begin van de nld: leg de draad voor het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld en brei 2 av verdraaid samen, (of haal 2 st af, zet ze verdraaid terug op de linkernld en brei ze samen).

Als het goed is heb je dus bij het bovenste gedeelte steeds steken op de stekenhouder gezet die je bij het onderste gedeelte weer bij moet voegen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 16:56
wij zetten het jaar goed in hé lidwina
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 17:00
Originally posted by bep bep wrote:

wij zetten het jaar goed in hé lidwina
Zo doen wij dat Bep. Maar zoals je ziet heb ik mijn bericht nog eens uitgebreid. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik alles in een keer kan doen. Dat komt ook nog wel een keer.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.393 seconden.
Lang Yarns