Uitleg onbegrijpelijk |
Reageer |
Autheur | |
Rolien
Newbie Lid sinds: 04 Januari 2015 Locatie: Enschede Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Januari 2015 om 16:45 |
Patroon Drops 80 - 3 (trui met cirkel) gemaakt van Drops Alaska kan ik niet uitkomen. Het gaat om het voorpand, en wel 'Onderkant van het voorpand'. Er is sprake van telkens steken toevoegen van de stekenhouder. Even later staat - u voegt dus steken toe en mindert tegelijkertijd dus er blijven steeds hetzelfde aantal steken op de naald.
Ik kan nergens in de omschrijving iets vinden over het minderen. De rest van de trui is al gebreid. Weet iemand wat ik mis? Of verkeerd interpreteer? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de breitips juist boven het patroon staat er een uitleg voor het onderste deel dat je steken moet samenbreienhttp://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=80&d_id=3&lang=nl |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=80&d_id=3&lang=nl
Breitips (voor het onderste deel van het voorpand):
Minder op de goede kant 1 st als volgt: Aan het eind van de nld: leg de draad achter het werk, zet 1 st van de stekenhouder-2 op de linker breinld, haal deze st r af, 1 r, afgeh st overh. Aan het begin van de nld: leg de draad achter het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld en 2 r samenbr. Minder op de verkeerde kant 1 st als volgt: Aan het eind van de nld: leg de draad voor het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld, 2 av samenbr. Aan het begin van de nld: leg de draad voor het werk, zet 1 st van de stekenhouder op de linker breinld en brei 2 av verdraaid samen, (of haal 2 st af, zet ze verdraaid terug op de linkernld en brei ze samen). Als het goed is heb je dus bij het bovenste gedeelte steeds steken op de stekenhouder gezet die je bij het onderste gedeelte weer bij moet voegen. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wij zetten het jaar goed in hé lidwina
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo doen wij dat Bep. Maar zoals je ziet heb ik mijn bericht nog eens uitgebreid. Ik heb alleen nog niet ontdekt hoe ik alles in een keer kan doen. Dat komt ook nog wel een keer.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |