slaapschaap |
Reageer |
Autheur | |
pleun
Duizendpoot Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Januari 2015 om 21:14 |
Kan iemand mij helpen aan de afmeting van de slaapschaap?
Lees meerdere keren dat het patroon erg klein uitvalt. Ik wil het patroon dus groter maken. Alvast dank voor je reactie. |
|
Groetjes Pleun
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://forum.hobbydoos.nl/slaapschaap-amigurumi-more_topic25883_post424111.html?KW=slaapschaap#424111
Hier hebben ze het over de afmetingen. |
|
|
|
pleun
Duizendpoot Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heb ik gelezen, maar er is geen duidelijk antwoord.
|
|
Groetjes Pleun
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat het vooral te maken heeft met
1. het soort garen en de dikte 2. de vastheid van haken 3. haakpennummer die gebruikt is want het kan niet dat het bij de ene persoon 18 cm is en bij de andere 25. Als je een proeflapje maakt dan kan je ongeveer zien hoe groot het gaat worden denk ik. Want bij de persoon van 18 cm, als die er 20 steken bij doet komt ze op 22 cm ongeveer zegt ze. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |