rondbrei-techniek |
Reageer |
Autheur | |
manda
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2015 Locatie: amsterdam Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Januari 2015 om 17:13 |
Kindervestpatroon besteld voor rondbrei-techniek. Heb geen enkel idee hoe dat gaat.
iemand ervaring hiermee? |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het heerlijk, rondbreien, maar geen idee hoe dat bij een vest gaat, voor de mouwen kan ik nog begrijpen, maar de rest kunt je lijkt mij niet rondbreien.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat je voorpand rug en nog een keer voorpand aaneen moet breien .Zonder zijnaden dus .Later komen dan de mouwen er nog tussen
Je breit dus niet in het rond maar heen en weer op de rondbreipen . Een link naar het patroon of een stukje hier neer zetten dan kunnen wij je vast wel verder helpen |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon het patroon volgen dan komt het vanzelf!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het een Dropspatroon is, staat er vaak uitleg, soms helemaal onderaan, je zult het hele patroon moeten bekijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Margresse
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2015 Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb geen ervaring met een vest, maar heb laatst wel een trui gebreid van Drops, waarbij het voorpand en het achterpand los van elkaar gebreid werden. Dan brei je heen en weer op de rondbreinaald. 1 naald recht breien, 1 naald averecht breien, 1 naald recht, 1 naald averecht... etc voor een tricotsteek. Maar dat was al gezegd geloof ik. Niet moeilijk in ieder geval.
|
|
http://margreetzelfmaakzooi.blogspot.nl/
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn K3 trui (zie ergens bij creaties) is ook gebreid op een rondbreinaald. Eerste gedeelte in het rond en vanaf de mouwen de afzonderlijke delen heen en weer.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |