patronen |
Reageer |
Autheur | |
krossepoot
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Januari 2015 om 19:37 |
Hallo
Ik zoek de Nederlandse vertaling van de pyama clown van Jane Greenhowe wie heeft die avb |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het niet, maar misschien iemand hier . . . wel is het zo dat als het een kooppatroon is dat dit niet vrijelijk gedeeld mag worden,
daar krijgt het forum last mee.
Maar misschien heeft iemand hier de gouden tip
|
|
krossepoot
Post Options
Thanks(0)
|
ik hoop dat er iemand is die het patroon heeft
iig bedankt alvast |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf vertalen is niet zo moeilijk, als je de vertaling van de haaktermen hebt, die zijn op internet wel te vinden: http://www.allesoverhaken.nl/haaktips.html. Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan kun je hier altijd nog stukjes tekst plaatsen zodat we dat voor je vertalen. Een vertaling van het patroon (en het patroon zelf) heb ik niet.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het boekje ervan hebt, kun je het via Facebook bij een groep laten vertalen. Mits je het boekje kunt overleggen wel te verstaan. Ze werken nauw samen met de auteurs van patronen en vragen altijd eerst toestemming namelijk. Vertaling van brei en haak patronen 2 heet de groep!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goeie tip Cozz!
|
|
krossepoot
Post Options
Thanks(0)
|
dank maar weer voor de tips
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |