Bambi (=geregeld) |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2012 om 09:30 |
Wie kan mij helpen aan het patroon van deze bambi?
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een schatje maar helaas is heb hem niet voor je.
|
|
groetjes miranda
|
|
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij heb ik pas bijna dezelfde gehad. Heb het net doorgemaild gr Karina |
|
groetjes Karina
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, ik ben voorzien. Bedankt voor jullie hulp.
|
|
Dimmie
Groupie Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste dames is het mogelijk om die schattige Bambie ook naar mij door te
sturen? Alvast Hartelijk bedankt! |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een poepie, is dit dezelfde als "Fawn"? Zo niet mag ik dan ook meedelen
|
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is Fawn...
Het patroon kan niet worden doorgestuurd vanwege het copyright. Mochten mensen interesse hebben: het patroon is ontworpen door Elisabeth Doherty en wordt te koop aangeboden op ravelry. Ik heb een nog schattiger hertje gevonden en dat ga ik maken. Dit exemplaar past niet uit het enkele bolletje katoen dat ik ervoor in gedachten heb... |
|
Dimmie
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Henrike dankjewel voor de tip waar het hertje Fawn te vinden is.
Ik vind je gehaakte kussens op je site trouwens erg mooi! Ben erg beniewd naar het nog schattiger hertje dat je hebt gevonden en wilt gaan maken, kan je me vertellen waar je die dan vandaan hebt? |
|
by Ieke
Post Options
Thanks(0)
|
Dat nog schattiger hertje is gisterenavond al de prullenbak in verdwenen. Het patroon kwam van Ravelry, maar het eerste onderdeel, het hoofd, lijkt nergens naar. Het patroon klopt dus niet...
|
|
Dimmie
Post Options
Thanks(0)
|
Wat jammer van je tijd
|
|
meke tal
Newbie Lid sinds: 09 September 2012 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh kan je die naar mij ook es doorsturen??? alvast bedankt
|
|
meke tal
Newbie Lid sinds: 09 September 2012 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
kan er iemand mij een patroon doorsturen van een hertje/bambi? dat rozeke is super!!!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit staat in het bericht:
Dit is Fawn... Het patroon kan niet worden doorgestuurd vanwege het copyright. Mochten mensen interesse hebben: het patroon is ontworpen door Elisabeth Doherty en wordt te koop aangeboden op ravelry. |
|
jennyhakvoort
Newbie Lid sinds: 17 April 2013 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gekeken op Ravelry, maar weet niet precies welke Fawn het is....
Kun je me helpen?
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
lieselov
Newbie Lid sinds: 20 September 2012 Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar het patroon van deze superleuke bambi. Kan iemand mij hierbij helpen? http://th03.deviantart.net/fs11/300W/i/2006/193/e/e/Pink_Frosting___amigurumi_deer_by_selkie.jpg Groetjes, Lieselotte |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedoel je dat kooppatroon waar copyright op zit? Veel succes, maar niet op dit forum. Daar krijgt admin last mee.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Staat toch ook in de bovenstaande berichten of heb ik weer last van blondheid :P
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, jij niet. Blond kan ook in de familie zitten, als het niet op je eigen hoofd zit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |