Patroon Langyarns |
Reageer |
Autheur | |
Ayza
Newbie Lid sinds: 23 Maart 2015 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Maart 2015 om 13:18 |
Hallo allemaal,
Wie o wiw kan mij helpen met het patroon van lang 214 nummer 32. de arankabel zie er op de foto anders uit dan in het patroon. Help me even verder. dank je Ayza
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha, jij bent goed. Dit is wel erg weinig informatie. Ik kan je niet helpen, heb het blad niet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ayza, we zijn gewoon een forum - niet alwetend Om jou te kunnen helpen moet je wat meer info geven, misschien even een stukje
van het patroon overtypen en dan uitleggen wat je niet snapt of een stukje van de foto.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |