Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alweer nieuwe Fenna!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Alweer nieuwe Fenna!!!!!
    Posted: 26 Maart 2015 om 22:58
Lees net op FB dat er al weer nieuwe fenna is,mooie kleurtjes!!!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 07:50
Bij ons lagen er een aantal:
-zwart/wit/grijs
-groen/gelig
-paars/rood/blauw
-herfstachtige kleuren
-rood/wit/bruinig

Gek is dat ik er niet eens warm voor liep! Ik denk dat bij mij de Fenna hype over is. Ik heb nog 5 bollen liggen en ga daar nog een mooie sjaal van breien.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 11:50


en dit zijn de nieuwe kleuren
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 12:27
Ah, nee, hè? Moet ik nog steeds uit de buurt van Wibra blijven.

Alle kopers veel brei- en haakgenot gewest!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 13:06
Mijn moeder is voor mij iedere week naar de Wibra geweest. Ook vanmorgen weer, maar stond voor een dichte deur. In de veronderstelling dat ze te vroeg was is ze een ommetje gaan maken. Alleen bleken alle qinkels dicht. Grote stroomstoring!
Speciaal voor mij is ze net weer teruggegaan nu er weer stroom is. En... Niet voor niks. Net 15 bollen Fenna is ze thuis gekomen.
Ben er erg blij mee. Wil er graag een CtC deken voor mezelf van maken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 21:33
lief van je moeder.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2015 om 22:28
Lief van je moeder.
Ik sluit me bij Jips aan.. Las gisteren ook ergens op facebook dat er weer nieuwe fenna in de winkels lag. Had niet direct zoiets van: ooh, ik moet naar de Wibra... Zelfs nu denk ik nog van "Laat maar"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 08:22
Ze hebben ons te lang laten sappelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 08:39
In de nieuwe Wibrafolder staat ook een katoenmelange en acryl en haak- en breinaalden. Koop je een stel haaknaalden, dan kun je het beste in je koker een briefje doen met de kleur en dikte, want de nummers slijten snel weg.

Badpakjes en strandspeeltjes hebben ze ook al.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 18:32
Er lag wat bobbelige katoen en houten haaknaalden en breinaalden. Niks om wakker van te liggen. Maar de folder gaat officieel pas maandag in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 20:12
Ik hoop nog steeds ooit Fenna te kunnen kopen
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 10:16
In onze Wibra lag geen enkele bol Fenna.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 10:23
als ik marktplaats kijk moet er in de buurt van Waddingsveen en Goes volop Fenna te koop zijn .het word daar voor woekerprijzen aangeboden op MP
oant Sjen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2015 om 11:12
Bij ons lag het nu voor het eerst in de wolkast, anders staan de dozen voor de kast en trekken de mensen het gewoon uit de dozen
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 22:43
bij ons ook voor het eerst gewoon in een bak!!!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2015 om 20:06
hier nog steeds niks
oant Sjen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2015 om 13:02
Bij ons ligt het nu gewoon in de wolkast in de Wibra. Ik denk dat de hype eraf is!

Ik hoor meer dames dat er niet lekker mee te werken is.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 00:23
Het uithalen bij een fout is een crime maar verder haakt t lekker hoor vind ik dan
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 08:44
Ik vind Fenna ook heerlijk werken,maar uithalen is inderdaad een ramp,blijf het mooi spul vinden.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 10:32
Klopt.. het haakt heerlijk, maar als het moet worden uitgehaald.... AAARGH.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.454 seconden.
Lang Yarns