Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jes View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine
    Posted: 29 Mei 2015 om 09:45
Ik ben bang dat ik hier niet goed zit excuses daarvoor maar weet niet zo goed waar ik m'n vraag anders kan stellen.

Ik heb vroeger als kind op de naaimachine van m'n moeder genaaid, kleertjes voor m'n poppen en barbies.
Later zelf 2 naaimachines gehad. Een Singer die snel kapot was en een Brother van marktplaats die heel ingewikkeld was en uiteindelijk weer verkocht heb.
Nu wil toch wel weer heel graag een naaimachine. Ik ben bij ons bij de naaimachine winkel geweest om me vast een beetje te oriënteren.
Daar lieten zij mij een Janome DC2010 zien. Het lijkt mij een geweldige machine maar wil toch ook even verder kijken.
Heeft iemand adviezen?
Is iemand bekent met deze naaimachine? Of de Janome DC 2160, de verschillen?
Ik hoop op reacties. Alvast bedankt!!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2015 om 10:36
helaas, heb zelf mn singertje al meer dan 30 jaar !
kijk rustig rond ook bij ff voorstellen !
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2015 om 10:49
Is dat een Franse machine? 
Ik heb meer dan 30 jaar een Pfaff gehad, naar grote tevredenheid, die staat nu ergens in Afrika.
Ik wilde toch een modernere machine en dat is een Bernina geworden. Die heb ik nu ook alweer bijna 25 jaar. Zou ik een nieuwe moeten hebben zou ik weer voor een van de oude merken gaan. Maar ik ben dus niet meer thuis in de naaimachine merken. 
Let op dat het inrijgen gemakkelijk gaat. Er een mooi knoopsgat gemaakt kan worden. De spanning gemakkelijk in te stellen is. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2015 om 12:40
Ik heb één van de eerste Bernina's met elektronische borduursteken en automatische knoopsgaten, heerlijk ding. Hij regelt de spanning zelf, hoewel je die handmatig kunt veranderen.Maar ik wed dat zelfs tweedehandse Bernina's schreeuwend duur zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns