Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht haakster

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht haakster
    Posted: 31 Mei 2015 om 10:22
in de keuken en een slaapkamer heb ik bovenin van die klapramen; dat is het enige wat er open kan.
poes had dat de eerste dag al door en hing al buiten te bengelen wat ik erg eng vind, ik woon op de derde etage.
nu heb ik de ramen steeds dicht maar dat vind ik verschrikkelijk. het liefst zou ik er gehaakte 'netten' voor spannen, zodat ik ze makkelijk open en dicht kan doen en poes er niet door naar buiten kan. maar met alles wat hier nog te doen is, zie ik het niet zitten ze zelf te haken.
is er iemand die graag haakt en dat voor ons wil doen? natuurlijk betaal ik zelf het materiaal!
ik zie het even niet meer zitten Confused
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 10:36
met mn tennis elleboog  (nooit getennist) gaat t m niet worden, maar is misschien een vliegenhor geval een idee? of springt de rakker daar dwars doorheen? met kippegaas en hout een soort van voorzetraam freubelen?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 11:24
kippengaas of n hor is geen optie vanwege de 'armpjes' onderaan het raam.
geloof me, een net is de enige oplossing

de raampjes zijn respectievelijk 34x131 en 34x115, de netten zouden 1 cm groter moeten zijn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 13:16
Misschien werkt zo'n plakhor van Xenos, je plakt klittenband op de sponning en spant het hor voor het raam. Desnoods extra klittenband gebruiken. Bij ons hielp dat bij een groot raam, waar ze heel eng op de vensterbank naar buiten leunden. En bij de armpjes zit het dan wat wijder, of je maakt een gaatje. Wij hebben een extra stukje gaas om de armpjes gewikkeld, omdat het ook tegen muggen is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 13:57
Ik zou gewoon van die kant en klare netten kopen, zonde om te haken. Daarbij is materiaal waar je van haakt over t algemeen makkelijker kapot te knauwen door katten. Ik kocht voorheen altijd van die netten voor mijn balkon gewoon bij de bouwmarkt (lag volgens mij bij t gaas). Zooplus heeft ook een prima oplossing volgens mij: http://t.zooplus.nl/shop/katten/kattennet_kattenluik/kattennet
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2015 om 16:23
dankjewel voor de tip, ik heb het net besteld en maar meteen n nieuwe krabpaal om het goed te maken dat ze niet door het raampje mogen Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns