gezocht haakster |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Mei 2015 om 10:22 |
in de keuken en een slaapkamer heb ik bovenin van die klapramen; dat is het enige wat er open kan.
poes had dat de eerste dag al door en hing al buiten te bengelen wat ik erg eng vind, ik woon op de derde etage. nu heb ik de ramen steeds dicht maar dat vind ik verschrikkelijk. het liefst zou ik er gehaakte 'netten' voor spannen, zodat ik ze makkelijk open en dicht kan doen en poes er niet door naar buiten kan. maar met alles wat hier nog te doen is, zie ik het niet zitten ze zelf te haken. is er iemand die graag haakt en dat voor ons wil doen? natuurlijk betaal ik zelf het materiaal! ik zie het even niet meer zitten |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
met mn tennis elleboog (nooit getennist) gaat t m niet worden, maar is misschien een vliegenhor geval een idee? of springt de rakker daar dwars doorheen? met kippegaas en hout een soort van voorzetraam freubelen?
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
kippengaas of n hor is geen optie vanwege de 'armpjes' onderaan het raam.
geloof me, een net is de enige oplossing de raampjes zijn respectievelijk 34x131 en 34x115, de netten zouden 1 cm groter moeten zijn |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien werkt zo'n plakhor van Xenos, je plakt klittenband op de sponning en spant het hor voor het raam. Desnoods extra klittenband gebruiken. Bij ons hielp dat bij een groot raam, waar ze heel eng op de vensterbank naar buiten leunden. En bij de armpjes zit het dan wat wijder, of je maakt een gaatje. Wij hebben een extra stukje gaas om de armpjes gewikkeld, omdat het ook tegen muggen is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou gewoon van die kant en klare netten kopen, zonde om te haken. Daarbij is materiaal waar je van haakt over t algemeen makkelijker kapot te knauwen door katten. Ik kocht voorheen altijd van die netten voor mijn balkon gewoon bij de bouwmarkt (lag volgens mij bij t gaas). Zooplus heeft ook een prima oplossing volgens mij: http://t.zooplus.nl/shop/katten/kattennet_kattenluik/kattennet
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel voor de tip, ik heb het net besteld en maar meteen n nieuwe krabpaal om het goed te maken dat ze niet door het raampje mogen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |