Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

niet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakvrouw View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakvrouw Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: niet
    Posted: 07 Juni 2015 om 11:41
Ik heb een klacht.
Nu heb ik een tijdje geleden een vraag gesteld hier over een boekje applicaties haken, er hebben vele gereageerd, van 1 persoon heb ik privé een mail ontvangen, ze zou mij kunnen helpen, maar dan had ze mijn mailadres nodig, ik heb toen gevraagd of ze een foto wilde sturen van het eventuele boek wat ik graag wil hebben, tot 3 keer toe een mailtje gestuurd, maar tot op heden geen antwoordt, hier klopt iets niet, ik noem geen namen, maar dit vindt ik niet kunnen, iemand blij maken met een dode mus, dit wilde ik even kwijt, hopelijk herkend degene zich, en stuurt mij een fatsoenlijke mail.
Dit heb ik dus ook 2 keer meegemaakt op Marktplaats.
Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.
Cry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 12:29
kort lontje?

dat is dan de eerste klacht in jaren hier.

Ik denk dat je best eerst de hartelijk welkom leest, daar staan aanwijzingen in van waar wat en hoe.

Ook denk ik dat je de privé mail verwart met de pm hier.
Als die persoon zo lief en bereidwillig is , heeft die idd je Hotmail of gmail of weetikwat voor emailadres nodig. Dus ik zou gewoon mijn emailadres via pm doorgeven ipv om een foto te vragen. Want erg duidelijk is het niet : wil je een foto van het boek of wil je geholpen worden?

In je profiel staat je mailadres alleszins niet, dus de vraag om je emailadres is helemaal niet eigenaardig.

Misschien ook al aan gedacht dat de persoon in kwestie met verlof kan zijn? Of eventjes geen tijd heeft om de boel in orde te maken? En zolang zij geen emailadres heeft denk ik niet dat je iets moet verwachten (zelfs geen foto).

Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 12:51
Ik heb niets van jou ontvangen, of ik weet niet waar ik het moet vinden.
Ik wil je wel helpen maar ik heb liever dat je me rechtstreeks een mail stuurt, ik ben niet zo goed in het plaatsen van foto's.
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 12:53
Ik heb nog al personen aangeboden om hen te helpen, maar ik krijg geen antwoord ook al staat mijn e-mailadres bij mijn Member Control Panel.
Dan kan ik er ook niets aan doen!
Back to Top
haakvrouw View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakvrouw Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 15:26
Beste Bep.

Ik heb totaal geen kort lontje hoor.
Maar als je na 2 weken nog niets hoort, dan klopt er iets niet, toch?
Zou graag een foto van het boek willen hebben, als het dan de goeie is, dan wil ik het graag kopen, snap je het nu, en dat heeft niets te maken met kort lontje hoor.

Groetjes van Gea
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 17:41
ja ik snap het nu en dat korte lontje sloeg op het feit dat je het op marktplaats ook al 2 keer hebt meegemaakt.

En om dit nu al een klacht te noemen vind ik wel wat overdreven.
Dit is een forum en geen winkel.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 17:48
Beste Gea, dit forum moet je niet verwarren met de webwinkel Hobbydoos of een andere organisatie met betaald personeel om vragen te beantwoorden.

Hier komen mensen die het leuk vinden om andere mensen te helpen, digitaal bij elkaar.

Het is héél goed mogelijk dat die mensen wel eens iets anders te doen hebben dan dit forum, zoals vakantie, ziekte of mantelzorgtaken.
En ja, dan kan het best wel eens weken duren voordat ze dan weer eens online zijn.

Ook zou het denk ik een hoop onvrede bij je schelen wanneer je inderdaad eens de introductie van het forum leest bij Hartelijk welkom.

Veel succes met je zoektocht verder. 

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 18:07
Heb je al eens bij Bol.com gekeken ? Daar staat een boekje van Brenda Smits over applicaties haken .

Er staat bij dat het niet verkrijgbaar meer is ,maar er staat ook een hele vage foto van de omslag .

Als jij nu kijkt of dat de goede omslag is en degene die jou de belofte gedaan heeft ook dan is het probleem opgelost .

Ik zou ook geen foto van de omslag kunnen plaatsen .
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2015 om 23:50
Ik lees hierboven dat de persoon al gereageerd heeft en dat zij niets ontvangen heeft... het kan zijn dat je geprobeerd hebt een mail te versturen via deze site (dat kan en dat is anders dan een PB). Als je dat bij mij doet, heb je grote kans dat je 10 dagen niets hoort, ik heb als mailadres mijn spamadres staan, waar ik slechts één keer in de 8 tot 10 dagen in kijk of er iets in staat waar aandacht aan geschonken moet worden.  (tenzij ik weet dat ik mail ga krijgen op dat adres, dan kijk ik iets vaker)
Wellicht heeft die persoon dat ook.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 08:37
Ja, ik had gezien dat het boekje niet verkrijgbaar is, maar ik dacht dat ik voldoende informatie had gegeven om het wel te kunnen zien en/of kopen. Bij bol.com staat een foto, via google zou je misschien afbeeldingen kunnen zien.

Ik heb zelf nooit problemen met marktplaats gehad, altijd alles wat ik betaald heb, ontvangen.

Ik kan zelf geen foto's maken en plaatsen, ik heb een scanner die een minuut doet over één bladzij, dus ik zou ook niet happig zijn om een hoop moeite te doen voor een newby.

Bovendien heb je sites met applicaties gekregen, heb je daar al eens gekeken of is het leuker om boos te worden op het handjevol mensen, die ons forum draaiende blijven houden.?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 12:43

Back to Top
haakvrouw View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakvrouw Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 20:30
Beste iedereen.

Hierbij biedt ik mijn excuus aan.
Ik snap best, dat het hier geen winkel is, en IK wil het ook GEZELLIG houden.
Het was niet mijn bedoeling om iedereen te kwetsen, degenen die een antwoord hebben geplaatst op mijn vraag.
Sorry.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 08:16
Haakvrouwtje, gewoon even goed alles lezen (welkom etc.) en dan zijn wij, de hobbydozen, altijd bereid om jou te helpen en... "geduld is nog altijd een schone zaak!"
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 09:24
lees vooral even voorstellen, wordt je wijzer van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.218 seconden.
Lang Yarns