Goedemorgen! |
Reageer | Pagina 123 25> |
Autheur | |
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Juni 2015 om 10:59 |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook goedemorgen , ik heb al lekker buiten in de zon koffie gedronken en beschuit met aardbeien gegeten. En ik heb al vergeten dat ik een afspraak bij de tandarts had!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook m'n koffie buiten gedronken Zalig!
Hé bahhhh.....de tandarts.brrr.... Heel veel sterkte...... |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geloof het of niet, maar ik ben helemaal niet bang voor een tandarts en vind het ook niet vervelend. Hoe dat komt? Dat is een lang verhaal, dus dat laat ik maar.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik ben er wel bang voor Lida!! Ik moet er niks van hebben
Door mijn ziekte heeft de kaakchirurg 2 1/2 week geleden alles eruit gehaald en ik heb gelijk een prothese laten plaatsen omdat ik niet een paar maanden zonder tanden wilde lopen. (nou jah....lopen....) Pffff.....dat is echt geen lekker gevoel. Auw.....nog steeds... |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Och arme jij!! Ik heb dus makkelijk praten, heb er bijna nooit iets aan, hoogstens wat tandsteen weghalen. Nu moet een vulling die bijna 40 jaar oud is gerestaureerd worden.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen had ik gym, binnen, ik kon wel de blauwe lucht zien vanaf de loopband, en vamiddag heb ik soos, dat kan ook al niet buiten, omdat dan de papieren van de kaartenmaaklsters wegvliegen. Morgen beter, hoop ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
idd. Vanmorgen de was al 'zoemend' opgehangen door de bijen en hommels die onze struik met bloemen hebben uitverkozen tot 'struik van het jaar'.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
eindelijk!!!!
heerlijk dat weer! voor t eerst van t jaar blote benen( keurig de epileer geval eroverheen gehaald) |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu (10u20) al 24 graden buiten . . . en ik moet midden op de dag naar de brillentoko - pfrr krijg het er nu al warm van.
Ik zit trouwens binnen, want buiten moet ik aan een stuk door niezen mag het misschien even een keer goed regenen ???
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja hoor nu is de regen er!!
zelfs op t strand in de schaduw was t smoorheet! en t water, koppie onder geweest! steenkoud! |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5775 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier nog droog maar wel erg warm geweest.
lekker binnen gehouden ons zoontje is ziek 40 gr koorts en dat met dit weer. |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Oei....dat is hoog.
Heel veel beterschap met je zoontje. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
ben juist buiten gaan kijken se. Temperatuur is op punt nu. Het heeft ook hard geregend. En je kan nu buiten komen want de pollen liggen hier allemaal op de grond. |
|
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@bep, dan moet ik denk ik verhuizen naar Antwerpen, de regen bleef achter de rivieren hangen en zo kregen wij anderhalve lichtflits en 3mm Nu is het inderdaad lekker weer, maar o wee als ik een halfuurtje buiten ben geweest - dan begint het feest weer. De brillenmeneer, die
heel diep in mijn ogen staarde constateerde trouwens een verkoudheid op het rechteroog en bedankt. Niet in je ogen wrijven en iets
eerder de lenzen uit en de bril op. Gister werd ik helemaal dol, des te later het werd des te harder jeukte het - uit arren moede
maar naar bed gegaan. Wat zal het vanavond worden ???
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren veeeeel te warm, vervolgens alles lekker eruit geflitst en gedonderd en vandaag perfect. Strakblauwe hemel, graadje of 23, en met onze nieuwe zonneverwarming het zwembadwater op 30 graden. Op het terras met een haakwerkje (en de iPad om forum te lezen) terwijl de kinderen vrolijk rondspatten. Life is perfect.
|
|
Reageer | Pagina 123 25> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |