Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Verpakking sjaal (help)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Deevvb View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Deevvb Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Verpakking sjaal (help)
    Posted: 13 Juli 2015 om 21:40
Hallo iedereen,

Ik ben volop bezig met een reeks nieuwe sjaals te maken en zou deze mooi willen inpakken.

Nu wou ik er een papiertje rond maken met de naam van de sjaal op.
Zodat het net een bolletje wol word ;-)

Daar zit mijn probleem, het papiertje zou er vlot moeten afgaan en terug bevestigd worden. Zodat de mensen kunnen passen en. .

Hebben jullie een idee over hoe ik deze zou kunnen bevestigen?

Alvast bedankt
Groeten
Deevvb
Back to Top
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2015 om 22:12
Je hebt van dat materiaal wat je achter een poster plakt en dan op het behang, ik weet ev3n niet hoe het heet, misschien weet iemand anders de naam
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2015 om 22:49
Dubbelzijdig fotoplakkers misschien?
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2015 om 23:04
Als je wat steviger papier maakt, kun je zo'n sluiting maken met twee gleufjes die je in elkaar schuift. Makkelijk te maken, praktisch in gebruik.
Back to Top
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 06:31
Ja dat is wat ik bedoel Jondala
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 15:32
Kun je het niet doen met een stukje katoen of linnen en klittenband? Een dubbelgevouwen herenzakdoek? Daar kun je teksten op printen of borduren.

Als cadeauverpakking van breisels en haaksels beplak ik meestal schoenendozen met plakplastic, eventueel maak ik een gat in de deksel en beplak dat met doorzichtig plastic.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns