Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho 565 Bergere de France HELP

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rosalia View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosalia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho 565 Bergere de France HELP
    Posted: 14 Juli 2015 om 00:49
Hallo allemaal 
Ik heb de achterkant van deze poncho af en ben aan de voorkant begonnen. Ik ben nu bij regel 5 van de teltekening. Steek 46 geeft aan dat ik 2 steken samen averecht moet breien. Ik snap niet hoe ik hier en de volgende naalden voor en na de kabel moet meerderen en minderen en tegelijkertijd de kabel laten verspringen. Ik snap dat dit nodig is om ruimte te maken voor het kruisen van de kabel maar heb geen idee hoe dan. Brei ik dan bv steek 46 en 47 samen averecht? 
Is er iemand die begrijpt wat ik bedoel? en die voor mij een 20 tal naalden zou willen uitschrijven. 
Ik heb al heel wat gemaakt maar dit is voor het eerst dat ik er echt niet uit kom!
Groetjes,
Rosalia.
Back to Top
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 06:33
Waar kan ik het patroon vinden
Back to Top
Rosalia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosalia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 13:27
Hallo
Het patroon staat nergens on line. Maar ik kan het breischema wel scannen en mailen. Mijn man en ik zijn tijdelijk woonachtig in Poway, California voor zijn werk. ik zou het erg waarderen als je me zou kunnen helpen want ik ken hier niemand die breien leuk vindt! Waar kan ik het schema dan naar toe sturen of kan ik het ook delen via dit forum?
Groetjes,
Rosalia
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 13:51
je kunt het schema hier zetten, dan zijn er meteen meer mensen die ernaar kunnen kijken. Ik heb gezien waar het patroon in staat. Ik dacht dat ik die Bergere had, maar niet dus. Waarschijnlijk zo vaak bij de tijdschriften zien staan, dat ik dat dacht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 14:43
staat hij niet op raverly .??

daar willen ze mij niet hebben dus als het die is kan ik niet verder helpen misschien een ander ??
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 15:22

Is het deze? Ik kan alleen het tijdschrift zien waar hij in staat nl deze. Ik dacht hem te hebben, niet dus. Jammer.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Rosalia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosalia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 18:07
Hallo allemaal. Ja dat is inderdaad de poncho!
Ik ga vanmiddag proberen om het schema hier neer te zetten.
Groetjes,
Rosalia
Back to Top
Rosalia View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosalia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 14:38
Hallo,
Het lukt me nog niet om het schema toe te voegen.
Ik ga volgende week aan mijn kinderen vragen hoe of wat. Klinkt een beetje dom, meestal lukt het wel, maar dit keer niet!
Vast bedankt voor jullie reacties!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2015 om 09:30
Niks dom, gewoon onwennigheid met computers. Wat er de laatste 60 jaar aan techniek is bijgekomen in ons leven, is wat te snel gegaan. Het kost tijd en aandacht om dat bij te benen. En als je dan liever haakt of breit dan leert over Apps en wat nog meer, ben je echt niet dom.

Wij hebben sinds kort interactieve tv en een mediabox, die aldoor vragen wat ik wil. Nou, gewoon tv kijken zonder poespas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns