Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eerste maal oogjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eerste maal oogjes
    Posted: 24 Juli 2015 om 09:38
hallo iedereen ik ben de eerste maal een amugurimi popje bezig en nu moet ik er oogjes innaaien,weet iemand hoe dit moet?
Back to Top
Snowyke View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Snowyke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 10:01
Ik gebruik altijd veiligheidsoogjes. Die moet je erin duwen.
De oogjes zelf haken gaat ook, maar dat hangt van het patroon.
Innaaien heb ik nog niet gedaan.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 10:08
Je kunt een lapje vilt in de perforator leggen en die oogjes met gewoon garen opnaaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 11:14
ja het zijn veiligheidsoogjes maar ook nog nooit gedaan.in het patroon staat plaats de bruine oogjes in T13 met 7 steken tussen de oogjes.Ik ben een nachtvlinder aan het maken

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 11:54

misschien dat je hier wat wijzer uit wordt.
http://hethaakbeest.be/veiligheidsoogjes-tips-tricks/
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 13:05
Als het veiligheidsoogjes zijn, dan naai je ze niet in, maar zet je ze erin en klik je de achterkant erop. Je gaat dus ter hoogte van toer 13 t stokje van t oogje in je haakwerk wurmen, oogje zelf zit uiteraard aan de voorkant van je werk. Dan pak je het rondje om het veiligheidsoogje vast te maken en klik je die aan de achterkant erop. Zeven steken verderop doe je hetzelfde op dezelfde hoogte.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2015 om 14:11
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je kunt een lapje vilt in de perforator leggen en die oogjes met gewoon garen opnaaien.

Wooowww....Magtelt.....hier ben ik nog nooi opgekomen!!!
Wat een goed idee om mooie ronde oogjes te krijgen 
met een perforator!
Heel veel bedankt voor deze SUPERTIP! Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 11:19
heeft er niemand een filmpje hoe je dit doet?

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 12:08
youtube heeft ze waarschijnlijk wel, die filmpjes.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 12:10
Dit is wel bij een beer....maar dat gaat hetzelfde.
Ik haak nooit af!

Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 18:43
Dank je wel Marileen super :)

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2015 om 22:15
Ik hoop dat het lukt met de oogjes Mieke!
SmileThumbs Up

Ik haak nooit af!

Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 16:59
het lukt niet voor de oogjes moet ik eerst afwerken of gelijk de oogjes bevestigen als ik toer 13 haak?
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2015 om 17:51
je kunt het beste eerst een paar toeren verder haken. als je de oogjes er gelijk in doet zit de achterkant in de weg bij de verdere toeren haken. het maakt niet heel veel uit hoeveel toeren je verder haakt, dat hangt er een beetje van af hoe je het haakwerkje vasthoudt. het belangrijkste is dat je er aan de achterkant nog bij kunt om de achterkantjes er op te schuiven.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.984 seconden.
Lang Yarns