Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp gevraagd bij patroon babyDROPS 19-10

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cbooij46 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cbooij46 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp gevraagd bij patroon babyDROPS 19-10
    Posted: 24 Augustus 2015 om 21:02
Ik heb een enorm leuk patroon voor een trappelzak babyDROPS 19-10, echter kom ik er niet helemaal uit met het patroon. Wie zou mij kunnen helpen?
Bij voorbaat dank!
Coby
Back to Top
dientjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dientjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2015 om 21:55
wat is het probleem
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2015 om 23:26
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10

normaal gezien zou het dus deze moeten zijn.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 11:39
Als het die van Beb is dan zijn er genoeg die je willen helpen, maar dan moet je wat duidelijker zijn waar je tegenaan loopt . De steek ? het split ?teltekening ???

geef maar aan tot waar je het snapt en waar de problemen beginnen .

Overigens moet je patronen van drops echt een paar keer goed doorlezen . Ze hebben een speciale manier van patronen beschrijven waaraan je moet wennen .

We horen het wel
Back to Top
Cbooij46 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cbooij46 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 13:55
Het is vooral het telpatroon. Moet ik van boven naar beneden werken of juist andersom?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 14:23
Je begint rechts onderaan te werken en dan is het een kwestie van kabelen Dus net andersom als met het lezen van een boek . De ene keer kabel je met 2 steken afwisselend voor en achter je werk . De andere keer kabel je met 3 steken Dat staat aan gegeven met de dikke streep
Back to Top
Cbooij46 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cbooij46 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2015 om 15:54
Oké, dan kan ik nu dus echt aan het werk. Heel erg bedankt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.516 seconden.
Lang Yarns