Hulp gevraagd bij patroon babyDROPS 19-10 |
Reageer |
Autheur | |
Cbooij46
Newbie Lid sinds: 24 Augustus 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Augustus 2015 om 21:02 |
Ik heb een enorm leuk patroon voor een trappelzak babyDROPS 19-10, echter kom ik er niet helemaal uit met het patroon. Wie zou mij kunnen helpen?
Bij voorbaat dank! Coby |
|
dientjes
Duizendpoot Lid sinds: 20 Januari 2015 Status: Offline Points: 197 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat is het probleem
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10
normaal gezien zou het dus deze moeten zijn. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het die van Beb is dan zijn er genoeg die je willen helpen, maar dan moet je wat duidelijker zijn waar je tegenaan loopt . De steek ? het split ?teltekening ???
geef maar aan tot waar je het snapt en waar de problemen beginnen . Overigens moet je patronen van drops echt een paar keer goed doorlezen . Ze hebben een speciale manier van patronen beschrijven waaraan je moet wennen . We horen het wel |
|
Cbooij46
Post Options
Thanks(0)
|
Het is vooral het telpatroon. Moet ik van boven naar beneden werken of juist andersom?
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je begint rechts onderaan te werken en dan is het een kwestie van kabelen Dus net andersom als met het lezen van een boek . De ene keer kabel je met 2 steken afwisselend voor en achter je werk . De andere keer kabel je met 3 steken Dat staat aan gegeven met de dikke streep
|
|
Cbooij46
Post Options
Thanks(0)
|
Oké, dan kan ik nu dus echt aan het werk. Heel erg bedankt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |