hoe heet deze steek |
Reageer |
Autheur | |
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2015 om 20:50 |
wie weet hoe deze steek heet en hoe deze steek moet doen ? ja hij is van de garen van lidl het is niet de steek die word beschreven bij het patroon maar ik vond dit een mooie steek dus ik wilde deze graag gebruiken maar ja hoe het moet weet ik niet wie kan mij helpen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij lijkt wel wat op een diepe V steek ,maar kijk eens op de site van Jessica Tromp daar staan heel veel steken beschreven en uitgelegd aan de hand van tekeningen . Misschien kun je hem daar tussen vinden .
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
de foto is wat klein om te kunnen zien hoe de steken lopen.
|
|
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel mutti ik ga daar eens zoeken ja Bep dat had ik ook geprobeerd te zoeken hoe het loopt alleen weet ik niet hoe ik de afbeelding moet vergrootte maar dat zoek ik morgen uit eerst ga ik eens zoeken waar mutti zei in ieder geval bedankt alle bij
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had de PC op 300% gezet en dan zie je duidelijk dat het V tje een streep vormt net als bij een patentsteek ,maar verder kan ik je ook niet helpen
|
|
rijodesign
Duizendpoot Lid sinds: 30 Juni 2014 Status: Offline Points: 137 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.stricka.nl/hulp-bij-breien/breisteken/hoe-brei-je-een-patentsteek-een-halve-patentsteek-een-valse-patentsteek/#.VeAU82ZNfMI
volgens mij is het de valse patentsteek met de 2e methode in de link |
|
koffiebuikje
Post Options
Thanks(0)
|
ja rijodesign na dat mutti mij de link had door gestuurd had ik daar gekeken en dacht ook dat het de halve patentsteek was ik heb al een proef lap je gebreid en het lijkt er erg op in ieder geval nog bedankt voor je link ook daar zal ik een kijkje nemen en als ik er uit ben met wat met deze garen ga maken zal ik het laten zien nu ik eindelijk weet hoe ik afbeeldingen moet plaatsen mutti ook een idee daar was ik nog niet achter gekomen om de afbeelding in % te verhogen bedankt voor de tip
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |