Babypakje in tunische haaksteek |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juli 2012 om 10:51 |
Wie heeft er belang bij een patroon van een babypakje in tunische haaksteek. Het is al een heel oud patroon. Mijn moeder maakte ze voor iedereen die een baby kreeg. En ook voor mijn pop. Ik heb zelf ook zo'n pakje aangehad. Het was meer wol dan baby zei mijn moeder altijd
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik het hebben? Dan zet ik het bij mijn andere tunische patronen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel graag, mijn jongens hebben het aangehad maar dan in het wit, wat super dat je dit patroon heb
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik het ook ontvangen, bij voorbaat dank
|
|
lydia wijsbroek
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg bedankt
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het patroontje
|
|
lydia wijsbroek
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zie mezelf dit nog niet maken, dan moet ik nog wel even oefenen. Bovendien ook helaas geen kindjes meer in die leeftijd.
Schattig patroontje! Gr. Rianne
|
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, ik hou zo van die oude mooie patronen .
Zou ik het ook mogen ontvangen aub ? Alvast bedankt |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik me aansluiten? er is een baby op komst in de familie..... en ga over 4 dagen heerlijk van mijn vakantie genieten dus dan ga ik aan de tunische slag!
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wilde het doorsturen, maar ik kan het niet meer vinden. Ik had het bij de map Baby's Haken gestopt, foetsie.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het doorgestuurd aan Chantal en zo kon ik het bij mijn mails met tunische patronen stoppen.
Het lijkt moeilijk, tunisch haken. Ik moest eerst uitvinden hoe ik de naald moest draaien en vasthouden, ik zat aldoor te mompelen: "Breek je pols voorzichtig", maar het lukt uiteindelijk wel. Net als de kreeftsteek. |
|
wat rozengeur. |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik misschien ook aansluiten??
wat een liefje zeg!!
|
|
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
het blijft tijdloos
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoikes,
Ik zou dit ook heel graag ontvangen. dank je wel bij voorbaat Groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
inge, je hebt het binnen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Georgie
Newbie Lid sinds: 11 Augustus 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou graag dit patroon willen hebben van baby-pakje in tunische haaksteek.
Zou je dit willen mailen naar mij?. Met vriendelijke groet, Georgie-mail adres grijkevorst@ziggo.nl |
|
Marianne
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
gil gil gil,zou ik het ook mogen hebben heb vandaag tunishe leren haken van zus magtelt,
|
|
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
Diana je hebt het binnen hoor
Georgie, ik kan je niet eens wat sturen, lees s.v.p. eerst datgene wat achter deze KLIK zit, dan weet je wat je moet doen En haal s.v.p. je mailadres uit je post weg, nu kunnen alle spammers bij je mailadres, wij sturen alleen mail zodra het mailadres in je profiel staat, dan kunnen alleen ingelogde hobbydozen het lezen |
|
lydia wijsbroek
|
|
Lilyishere
Duizendpoot Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik houd me graag aanbevolen!
Tunisch haken geeft zo'n mooi resultaat! Ik heb mijn iPad hoed ook in tunische haaksteek gemaakt! |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
lily ik heb het je opgestuurd,
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |