patroon 859 in creaties 2014-2015 |
Reageer |
Autheur | |
A brewel
Newbie Lid sinds: 05 September 2015 Locatie: groessen Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 September 2015 om 15:45 |
Hallo,
Ik kom niet uit met het patroon. De maat is medium. Na de boord moet ik 10 steken meerderen. Ik kom dan van 77 steken op 87 steken. Als ik dan het patroon met de fantasie steek maak kom ik aan het einde niet goed uit met het patroon. Wat doe ik fout? Het patroon staat in het boek creaties 2014-2015 op blz 39
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, je bent hier op een forum met mede creatievelingen maar we hebben niet alle boeken enzo in de kast staan, dus je zult toch iets specifieker
aan moeten geven wat je probleem is of hoe de fantasiesteek eruit ziet.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal staat bij een fantasiepatroon over hoeveel steken het loopt. Daar kun je aan zien of je het goede aantal op de pen hebt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms moet je eerst een paar steken zonder patroon breien . Dat ligt dan aan je maat . Dan eindig je ook met gewone steken .
Als er een telpatroon staat staan er streepjes waar je moet beginnen . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |