Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Trappelzak babyDROPS 19-10 by dropt design

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jbooij View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jbooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Trappelzak babyDROPS 19-10 by dropt design
    Posted: 13 Oktober 2015 om 20:33
Ik ben een trappelzak aan het breien via bovenstaand patroon. Ik kom er echter niet helemaal uit bij het breien van de voorkant. Moet ik bij het telpatroon ( m2 en m3 )de laatste 2 naalden in gerstekorrel breien of volgens het patroon? Heeft iemand hier ervaring mee? Graag hoor ik van jullie.
Alvast bedankt.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2015 om 20:50
Je kunt bij Garnstudio zelf ook terecht met vragen over hun Drops patronen. Misschien is je vraag daar zelfs  al beantwoord. Heb je al bij de (182) opmerkingen gekeken van dit patroon? http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 10:57
Je moet steeds volgens het patroon breien. Kijk naar de foto en je ziet dat het patroon gewoon doorloopt. Anders zou je wel een ribbeltje tussen de "vlecht" zien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 11:07
Hallo jbooij, even voorstellen zou ook leuk zijn en ik denk dat je toch even bij de opmerkingen moet kijken of zelf even een vraag stellen bij Drops. Succes!
Back to Top
jbooij View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jbooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 20:34
Hallo
Bedankt voor de reactie's! De tip over de site van drops heeft me goed verder geholpen.
Ik ben nog een leek op internet, dus sorry als ik het niet in één keer goed doe. Het is zeker niet de bedoeling om onbeleefd te zijn!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 14:44
Ik heb de vragen en antwoorden bij Drops ook bekeken .Volgens mij werd jouw probleem daar beantwoord

Er werd zelfs een vraag gesteld hoeveel kabelnaalden je nodig had omdat dat niet werd aangegeven .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns