Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breiring

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breiring
    Posted: 03 November 2015 om 11:49
Nu Sinterklaas in zicht is en ik een lijstje moet geven, dacht ik zal ik een breiring vragen.

Mijn vraag of jullie tips hebben, iets in de geest van, koop geen goedkope want dan blijft je wol hangen enz. Moet hij groot of klein zijn, zal er meest een sjaal op maken.

Nog een vraag, ik ben geen liefhebber van breien, gat dit vlotter of maakt het niets uit.

Alvast dank voor het meedenken en tips.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2015 om 12:15
ik denk dat je jezelf moet afvragen of je graag punnikt.
Want het zijn er meer dan die vier op een punnikklosje van vroeger.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2015 om 12:26
Ik ben het eens met Bep, dit is eigenlijk een andere versie van een punnikapparaatje. Ikzelf brei toch liever gewoon met naalden!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2015 om 13:11
Ik heb er al vaak in de winkel naar staan te kijken. Bij klosjebreien weet je dat het een koord van 4 steken wordt. Maar als je iets groters wilt maken, ben je wel altijd gebonden aan de hoeveelheid pinnetjes voor de steken. M.a.w. elk kledingstuk wordt een dwangbuis. Shocked  

Inderdaad zal je met breipennen meer mogelijkheden hebben.  
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2015 om 16:21
Als je investeert in "hoe leer ik continentaal breien" dan zul je sneller klaar zijn met een sjaal dan met een breiring. Zo'n ring beperkt je ook
heel erg in de steken die je er mee kunt maken. Zoals ik het lees kun je al breien, misschien wordt het leuker als je het anders en sneller kunt ?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2015 om 18:24
Het lijkt me nogal saai met zo'n breiring, eer je eens een sjaal bij elkaar hebt. En sneller dan gewoon breien kant het toch nauwelijks zijn.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2015 om 11:24
Allemaal hartelijk dank voor het reageren, ik was er snel uit, laat die breiringen maar hangen.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2015 om 12:57
Groot gelijk. Ik heb ze laatst ergens heel goedkoop gekocht, ze liggen nog steeds ongebruikt in de kast. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns