hier is volgens mij geen patroon |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 November 2015 om 08:47 |
oant Sjen
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij zijn er op Pinterest en Drops wel patronen van. Zo te zien zit er een knoop in de bloem dus ik denk dat het midden van de bloem een knoopsgat is. Dan blijft het in ieder geval wel zitten.
|
|
Hanny
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja maar de onder flap bedoel ik eigenlijk zou die er wel achter blijven zitten
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat het is vastgenaaid aan de andere flap met de knopen en dan nog aan de andere schouder ook met een paar steekjes.
Je kan het bezien als zijnde een trui met een soort kleine sjaalkraag maar dan zonder mouwen en zijstukken. En die hoef je alleen maar over je hoofd te trekken. Wel uitkijken dan voor het einsteinsyndroom. |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij is dit hetzelfde systeem. Misschien aan Corneliaz vragen hoe het werkt. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes, Lida.
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
dankjewel Lida ik denk dat ik er nu wel uitkom
|
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het een variatie is op de katniss sjaal
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
nooit van gehoord even googelen
|
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Daar lijkt de steek inderdaad op.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zenner heeft van die ouderwetse haarspelden, een ovaal en een pen, die je er door heen steekt. Daar blijven alle stola's en sjaals mee zitten. Nadeel is dat de pen zoek kan raken. Je kunt die het beste met een gehaakt koord aan de ovale speld vastmaken, beetje secondenlijm op het dikkere uiteinde van de pen smeren, door een losse steken, even vasthouden, klaar.
Katniss is een meisje uit de boeken- en filmserie The Hunger games. Ze loopt er de hele tijd verdwaasd bij, ik vond er niets aan, de films, de boeken leken me ook al niets. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |