Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag over een engels patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag over een engels patroon
    Posted: 28 November 2015 om 13:34
Hallo, wie kan me helpen? Ik werk nu aan een my little pony karakter, maar voor de achterbenen moet ik in "Flat rows" haken, bedoelen ze daar halve vasten mee? Alvast bedankt!
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 14:37
Letterlijk vertaald : platte rijen . Maar in welke steek ?? Kun je dat niet uit je patroon halen ???
Back to Top
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 15:41
Er staat: Now you will work in flat rows. At the end of each row you will ch1 and turn. The next row you will skipas the first sc and sc into the 2nd
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 16:14
Als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je heen en weer haakt. Heb je eerst in de rondte gehaakt? Zou het nl kunnen kloppen. Ik heb bij een paar brei patronen  gecontroleerd. Daar stond na dat ik de rondte gebreid had: you are now knitting flat. En toen was het dus heen en weer breien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 16:18
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Als ik dit zo lees zou ik zeggen dat je heen en weer haakt. Heb je eerst in de rondte gehaakt? Zou het nl kunnen kloppen. Ik heb bij een paar brei patronen  gecontroleerd. Daar stond na dat ik de rondte gebreid had: you are now knitting flat. En toen was het dus heen en weer breien.

Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 16:22
Flat betekent dat je je werk helemaal plat kunt leggen, je haakt dus niet in de rondte maar heen en weer, zoals Lidwina al zei.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2015 om 16:23
Oooh oké dan klopt het ja! Dankjewel!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns