Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

voor klein kindje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: voor klein kindje
    Posted: 01 December 2015 om 19:02
ik ga een amigurumi maken voor een kindje dat 1 jaar wordt.
ik weet dat je bij kleine kinderen beter oogjes kunt aannaaien (toch?)
zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten om het veilig te maken voor het kindje?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2015 om 20:17
Oogjes kun je beter borduren, want een los oogje kan altijd losgepeuterd worden. Verder zou ik voor een zacht goed wasbaar garen kiezen dat je vrij vast haakt zodat de vulling er niet uitgeplukt wordt. Niet te veel kleine details en alles heeel goed vastnaaien.
Reken niet op dankbaarheid, want je weet nooit vantevoren waaraan ze zich hechten. Als jouw knuffel echter uitverkoren wordt als hechtobject, dan kan het zijn dat je een duplicaat moet maken om drama's te voorkomen - zorg dat je wat extra garen inkoopt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 12:56
en nog een derde ook nog dan. eentje voor het verliezen, eentje voor de sleet en een reserve.

en idd zoals kvdl zegt, met een kleinere haaknaald haken zodat er geen gatjes zijn.
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 17:20
ok, bedankt. daar kan ik wel wat mee
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2015 om 19:57
Borduren of veiligheidsoogjes.
december2011

Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2015 om 15:32
de tip die eens heb gekregen was de vulling in een oud nylon kous doen dan kunnen ze het er niet uitplukken
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2015 om 16:07
dat is een goed idee. maar dan moet ik wel ergens een oude kous zien te vinden, want die heb ik zelf niet. ik zal het mijn moeder eens vragen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2015 om 16:13
Hey mag ook een panty(kousje) zijn hoor , Die zijn voor een grijpstuiver te koop
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns