haakpatroon adelaar gezocht |
Reageer | Pagina 123 12> |
Autheur | |
jootje66
Newbie Lid sinds: 09 Juni 2013 Locatie: almelo Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Juni 2013 om 21:53 |
ik zoek een patroon voor het haken van een adelaar. Het liefst van de adelaar zoals op de foto. Wie kan mij helpen??
|
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweest hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Allemaal veel haak- en brei plezier gewenst! Plus alle andere hobby's. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ohhh geweldig,
maar denk dat t een kooppatroon is! heb de voorkeur om vreemde vogels te haken, dus als t gedeeld mag worden? |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de maakster gemailt, ze gaat het opzoeken .zodra ik het binnen heb stuur ik het wel naar je toe
|
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi vifke, bedank voor de moeite, maarre jou adelaar kijkt veels te vriendelijk,
die van de foto hierboven heeft mn hart gestolen. hoi bloem, jij kent de maakster?jeetje zou geweldig zijn, heb hier al een gier, emoejong en klein pauwtje van c krukkert, daar zou de adelaar geweldig bij passen |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
als deze adelaar gedeelt mag worden hou ik me aanbevolen is een erg mooie
|
|
Anne-Marie
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb hem ook al eens tegengekomen op internet maar heb er ook geen patroon van kunnen bemachtigen is wel een prachtig stuk
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
giggle
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1463 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bah, ben nu al anderhalf uur aan het zoeken.....kan het patroon nog niet vinden. Ga eerst een hapje eten en dan maar weer op zoek naar het patroon.
Groetjes Jannie
|
|
GROETJES JANNIE
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb gisteren ook gezocht, maar niets gevonden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Giggle is de maakster van de prachtige adelaar.
en nee breienaar Ik ken haar verder niet . het enige wat ik heb gedaan is de naam die op de foto staat googelen en zo heb ik haar gevonden. zoals jullie kunnen lezen is ze druk opzoek naar het patroon |
|
oant Sjen
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
namens Jannie heb ik het patroon doorgestuurd
alleen niet aan Jootje 66 want daar staat geen e-mail adres in haar profiel. Jootje als je dat er even inzet bij messenger dan stuur ik hem alsnog
|
|
oant Sjen
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik hem ook mogen hebben? Die adelaar is prachtig.
|
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh zou ik er ook om mogen vragen bloem en giggle
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik hem ook aub ??
|
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik hem ook aub? Dank bij voorbaat
Vifke |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou erg blij zijn als ik hem ook zou mogen hebben
BVD Petra |
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem en giggle'
Jullie zijn geweldig!!! Komt de adelaar ook mijn kant uit? |
|
elsie
Duizendpoot Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 106 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw wat een mooie zou ik ook mogen aanschuiven
alvast bedankt gr. Els
|
|
ems
Newbie Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik hem ook mogen ontvangen bvd ems
|
|
Reageer | Pagina 123 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |