Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

laddertjes garen butterfly lux

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: laddertjes garen butterfly lux
    Posted: 30 Januari 2016 om 12:15
nou ja, ben al een week aan het googelen en bedenk nu pas dat er een behulpzaam forum is...moet niet gekker worden toch maar:
ik las laatst over iemand die vroeg wat zij, of was het op een andere groep, met/van laddertjes garen kan maken, de butterfly lux...ik heb jaren geleden sjaaltjes ervan gebreid en samen met cassettebandtape hoesjes gehaakt maar ik weet dat je er ook halsketting van kunt rijgen, met elastiek .. kan echter nergens vinden HOE dat te doen, wie helpt me uit de brand, ik bedoel .. wie kan me adviseren ??
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2016 om 14:23
Ik heb net een paar van die bollen weggegeven. De ontvangster gaat er garnering voor poppenkleren mee breien. Bij mij lagen ze te dromen over betere tijden, ik wist niet hoe en wat er mee te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2016 om 15:19
Heb toch weer wat pogingen gewaagd en op Pinterest gezocht via de engelse text en eureka Maggy, wowwww...kga .t pramberen...ben ook kettingen aan het punniken, niet met een molentje maar by hand...ook leuk...qua babyborn dametjes is het ff komkommertijd dus even vrij aan het werk...is Midnight nog langs geweest ??? Onze Bjoet haar kale plek is genezen en er begint weer nieuw haar te groeien, zo zacht....en mn dochter haar brandplekken zijn ook droog, eindelijk...doeiiiii...doe het maar ff zo, niet zo mailerig opt moment

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2016 om 11:40
Ik heb bij V&D twee afgeprijsde boekjes gekocht. Eén met armbandjes haken en een haak- en breiboekje, waarin een patroon van een ketting op de breivork staat. Ik heb ergens zo'n ding, ik zal het eens proberen. Het is weer eens wat anders. Ik heb ook een boekje met sieraden punniken, nooit gedaan, maar misschien is het iets voor in de tuin, van de zomer. Ik heb handklosjes en een molen.

Midnight komt en gaat zoals hij wenst, we zien hem toch wel drie keer per week minstens. Hij heeft een klein wondje in zijn hals en moet eigenlijk ontvlooid en ontwormd worden. En wie zal dat dan gaan doen? Laatst kwam hij binnen met klodders eten op zijn rug, dacht ik. Ik maakte hem schoon met een vochtige handdoek en rook er aan. Het was kots.
Ik vind de situatie steeds moeilijker worden.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2016 om 12:36
oei dat is zeker moeilijker. In feite kunt ge al stellen dat als de kat bij jullie komt opdagen dat het is 'om te bekomen'. Wel moedig van midnight om dan toch elke keer terug naar ginder te gaan en ze daar een kans te geven.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2016 om 13:11
Da.s toevallig Magtelt, ik kwam ook een breivork patroontje tegen gisteren en weet datik die vork ook ergens heb liggen, sja...dat wordt zoeken...las ook zojuist nog dat het erg rustgevend moet zijn om te doen, voor kinderen en ouderen dus je begrijpt mijn zoektocht haha...
Ook kind, die Midnight, wat moet je daar inderdaad mee, hij gaat je ZO aan het hart en dan die kots op zn ruggetje te ruiken, dat geeft te denken...ik zou aan crowdfunding gaan doen voor een bezoekje aan de dierenarts want wie weet waar zo.n wondje op uit draait, net zoals bij mijn Bjoet...anti.bio enzo en denk je dat zn eigenaren dat gaan betalen, mooi niet denk ik...sterkte hoor met je nadenken hoe of wat je gaat doen, voorlopig maar ff vorkhaken of breien ;-)

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2016 om 19:27
Hij is vandaag de hele dag geweest en net pas vertrokken.

Ik was aan het begin van dit jaar mild en bereid zijn paspoort en chipnummer over te dragen. Maar nu ben ik terug bij af. Hebben ze € 200 over voor die papieren? Zo nee, dan blijft hij mijn kat. Want wij waren wel meteen bereid om dat neer te tellen voor zijn welzijn.

Ik moet ergens een mand hebben staan met breiringen, punnikklossen en die breivork. Ik ben erg aan het opruimen, tassen vol naar de kringloop, maar op de een of andere manier wordt het huis niet leger. De andere rommel groeit snel groter als het meer ruimte krijgt.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2016 om 22:33
Goddank heeft Midnight zijn eigenste zorgzame opvang bij jullie ... Vindt ie zelf ook anders blijft ie niet terugkomen....ja, dat opruimen komt me bekend voor, ik blijf aan het ruimen maar wellicht verplaats ik meer dan dat ik opruim, ik zie ook vrijwel overal brood in voor de vlooienmarkten tot ergernis van mn hubby maar alla, ik ben van de straat en uit het café op deze manier ... we proberen half maart weer een keer in de IJhallen te gaan verkopen voor de KiKa, was zo.n feest vorige keer .. mocht je die ringen en kloskes een keer bij een evt. poppenzendingske willen doen dan zijn die ook welkom hoor...overal vinden we emplooi=kopers voor ... intussen haak en punnik ik gestadig door ...

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.969 seconden.
Lang Yarns