Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vest 38

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Machteld View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Machteld Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vest 38
    Posted: 05 Februari 2016 om 23:04
Beginnend breister: er staat: meerderen elke 4e nld rechts, tegelijkertijd links, elke 8e rij en elke 6e rij. Hoe moet ik tellen? Tel ik steeds tot 8 en meerder bij 4 en 6 en 8 of begin ik steeds opnieuw? Dat betekent dat ik steeds alle naalden moet noteren? Ik raak hiermee in de war. Hoop dat iemand mij begrijpt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2016 om 23:33
Het is wel een heel verwarrend bericht.

Is het een patroon van een vest voor een beginnend breister? Dan staan er wel heel weinig gegevens.

Meerderen rechts elke vierde naald, geen probleem

tegelijkertijd links mankeer je volgens mij nog een paar getallen.

Ik vind het heel eigenaardig dat er voor links staat elke 8ste rij en elke 6de rij zonder vermelding van het aantal keren dat er moet gemeerderd worden.

Als het er zo staat veronderstel ik dat je dus rechts altijd elke vierde naald meerdert (maar hoeveel keer?)

en normaal gezien links een aantal keren elke 8ste rij en als dat gedaan is een aantal keren elke 6de rij.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 09:07
Dat je hiervan in de war raakt begrijp ik .

Is het een voorpand of de rug of brei je alles aan een stuk of overdwars

Waarom moet je meerderen moet het gaan klokken ??

Kun je niet een link geven of anders hier iets meer neer schrijven . ?
Het is net zoals Bep schrijft het staat er veel te summier of er is tekst weggevallen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 18:27
Ja, vest 38 zegt niets.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 18:35
Hoi Machteld, even voorstellen (zie rubriek 'voorstellen') en even duidelijk aangeven om welk vest het gaat; vest 38 zegt ons hobbydozen natuurlijk niets!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.563 seconden.
Lang Yarns