Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dik katoen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: dik katoen
    Posted: 06 Februari 2016 om 15:05
Ik heb voor mijn dochter een kruikenzak gehaakt van dik katoen van Zeeman. Nu lees ik daar dat mensen soms tevreden, soms helemaal niet te spreken zijn hierover. Ik dacht, nu, voor een kruikenzak, dan pluist het maar, gaat vanzelf over.

Het haakte prima, daar niet van, ik wil er eigenlijk ook pannenlappen van haken en wil daarom toch wat meer reviews horen, ben benieuwd!  
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 16:22
Even iets heel anders, ik heb zelf ooit pannelappen (toen nog zonder 'n') gehaakt van katoen en ik ben er eigenlijk niet zo'n fan van.
Ik gebruik ze eigenlijk altijd om de gekookte eieren mee warm te houden, voor de pannen vind ik ze niet vuurvast genoeg, maar ik vind
een pan snel heet - dus je mag me ook een zeurpiet vinden LOL
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2016 om 18:15
Ben ik met je eens, maar dit is hele dikke en ik wil zo graag kippen pannenlappen. Heb er ook nog liggen van 40 jaar terug 😉
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 12:40
Je kunt met 1 beginnen toch ?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns