Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mochilla haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mochilla haken
    Posted: 09 Februari 2016 om 16:44
Kan iemand mij helpen aan een eenvoudig patroon voor de bodem van een mochilla tas.Ik vind er wel op pintrest enz maar kan daar niet echt aanuit om te tellen hoeveel steken van elke kleur
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 18:27
Ik heb net een patroon voor een mochilla bag gekocht bij MG. Er staat ook een gratis patroon op haar site. http://madebymg.blogspot.nl/p/haakpatronen.html
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 19:30
Op de jijtube kun je zoeken naar tapestry crochet als ik het juist spel. Want ik heb begrepen dat je de kleuren beter boven elkaar krijgt als je
iets slims met yarn over/under doet . . . ik ben geen haak-ster, dus ik kan je dat niet goed uitleggen
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 11:26
Hartelijk dank dames voor de tips; ik denk dat ik het ook eens ga proberen (heb nog behoorlijk wat Catania katoen liggen van een eerder project).
Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 11:54
Het is vooral de patronen waar ik last mee heb

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 13:28
Wanneer je een voorbeeld zou geven van waar je dan op vastloopt, dan kunnen we je misschien op weg proberen te helpen.
Back to Top
mieke s View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mieke s Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 18:14
ik heb juist een doenbaar patroon gevonden om te tellen maar wat is nu het best alles door de achterste lus haken?

Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 19:55
hier is een YouTube filmpjes
ik hoop dat je hier wat aan hebt
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2016 om 20:22
Ik heb toevallig net van MG gehoord dat zij geen van beide technieken gebruikt maar voor een groot gedeelte alles aan- en afhecht. Het is een feit dat bij beide technieken soms de meegevoerde draden erdoorheen te zien zijn. MG heeft al heel veel tassen gehaakt, is dus zeer ervaren.

Je kunt het beste zelf de technieken uitproberen om te ontdekken wat voor jou het beste werkt en wat je het mooiste resultaat vindt geven. Het is even werk, maar wanneer je dan iets maakt is het wel naar je zin.

Wanneer je tellen van een tekening tijdens het haken het probleem vindt, dan kun je ook elke toer helemaal uitschrijven.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns