Mochilla haken |
Reageer |
Autheur | |
mieke s
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2015 Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Februari 2016 om 16:44 |
Kan iemand mij helpen aan een eenvoudig patroon voor de bodem van een mochilla tas.Ik vind er wel op pintrest enz maar kan daar niet echt aanuit om te tellen hoeveel steken van elke kleur
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb net een patroon voor een mochilla bag gekocht bij MG. Er staat ook een gratis patroon op haar site. http://madebymg.blogspot.nl/p/haakpatronen.html
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de jijtube kun je zoeken naar tapestry crochet als ik het juist spel. Want ik heb begrepen dat je de kleuren beter boven elkaar krijgt als je
iets slims met yarn over/under doet . . . ik ben geen haak-ster, dus ik kan je dat niet goed uitleggen
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank dames voor de tips; ik denk dat ik het ook eens ga proberen (heb nog behoorlijk wat Catania katoen liggen van een eerder project).
|
|
mieke s
Post Options
Thanks(0)
|
Het is vooral de patronen waar ik last mee heb
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wanneer je een voorbeeld zou geven van waar je dan op vastloopt, dan kunnen we je misschien op weg proberen te helpen.
|
|
|
|
mieke s
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb juist een doenbaar patroon gevonden om te tellen maar wat is nu het best alles door de achterste lus haken?
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier is een YouTube filmpjes ik hoop dat je hier wat aan hebt
|
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb toevallig net van MG gehoord dat zij geen van beide technieken gebruikt maar voor een groot gedeelte alles aan- en afhecht. Het is een feit dat bij beide technieken soms de meegevoerde draden erdoorheen te zien zijn. MG heeft al heel veel tassen gehaakt, is dus zeer ervaren. Je kunt het beste zelf de technieken uitproberen om te ontdekken wat voor jou het beste werkt en wat je het mooiste resultaat vindt geven. Het is even werk, maar wanneer je dan iets maakt is het wel naar je zin. Wanneer je tellen van een tekening tijdens het haken het probleem vindt, dan kun je ook elke toer helemaal uitschrijven. |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |