Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine
    Posted: 06 Maart 2016 om 18:13
Mijn oude naaimachine heeft het begeven en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Wie heeft er tips? Het moet één zijn die gewoon de basis dingen kan doen en ook geschikt voor jeans.
Verder heb ik niet zoveel eisen...
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 10:37
ligt er natuurlijk aan hoe ´dik´ je portomonee is
in een naaimachine winkel hebben ze ook goede 2 e handsjes!
jeans is een appart verhaal, veel machines gaan dan staan dansen op tafel of breken naalden, op dubbele stof
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 11:28
Ga naar een naaimachinehandel of kijk op een website van naaimachinehandels als er geen bij je in de buurt zit . Ze bieden daar goede nagekeken naaimachines aan vaak met garantie .Zoals breienmaar al schreef Vaak mag je die, die op de website aangeboden worden ook nog retourneren of omruilen . Het zijn meestal naaimachines die ingeruild zijn omdat de gebruikster er een wilde met meer mogelijkheden Let op je vrije arm anders worden broekspijpen heel lastig
Ga er achter zitten en probeer hem uit.Neem stof mee van huis . Veel naaimachines hebben tegenwoordig een knopje waarmee je je druk op de stof kunt verstevigen .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 12:01
Mijn Bernina, 35 jaar oud, gaat door vier lagen denim heen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 19:59
Bedankt voor de tips.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2016 om 11:04
Ik heb er nog een staan in de berging waar niets mee gedaan wordt, maar of die ook geschikt is voor jeans weet ik niet!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2016 om 12:16
Als Charlotte hem niet hebben wil en je er verder niets mee doet wil ik hem misschien wel voor mijn vrijwilligerswerk .

Ik hoef er jeans mee te stikken . Wel een vrije arm en liefst siersteken .
Laat maar weten
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.582 seconden.
Lang Yarns