patroon opslaan |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Maart 2016 om 11:19 |
Hoe slaan jullie een patroon op.....
Ik ben niet onhandig op de PC, als ik een patroon wil opslaan selecteer ik het kopie en plakken in word. Maar soms is het zoveel, dat ik denk, laat maar. Hoe doen jullie dat als er geen PDF van staat? |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik klik gewoonlijk op de knop download (soms komt dit onderaan de pagina in een geheime balk), als je met de cursor naar onderen gaat, krijg je dikwijls die balk te zien, met een discette op, een printer en nog toestanden en dan klik ik op die discette en dan kan je kiezen waar we je het opslaat.
Als er zo iets niet te zien is dan pas ik ook. Maar hier wordt gezegd dat het met bullzip of zowiets zou moeten gaan. Maar ik denk dat als ik dat doe dat het dan om zeep is. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe dat helemaal niet veel, maar soms selecteer ik dus zodat ik alles heb en kies dan voor "selectie" afdrukken.
En dan print ik naar de pdf creator (is een programmaatje), maar op sommige computers kun je dan al meteen als pdf printen (hangt er helemaal van af hoe het kreng ingericht is)
En dan probeer ik het op een voor mij handige plek op te slaan.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben van de makkelijke.
Ik doe ook vaak knippen en plakken naar word. Of ik kijk of het gemakkelijk af te drukken is en dan druk ik meteen af en bewaar het niet op de pc. Wat maar het simpelste werk. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Iw11463 Nadeel van jouw manier is dat alle reacties die er onder het patroon zijn dan ook direct mee genomen worden, waardoor de file nodeloos groot wordt (ja, ik weet, dan kun je de pdf weer door een PDFKT-programma halen, waardoor alle bladzijden los in een map kunnen en daarna kun je alleen die pagina's waar het omgaat weer terug omzetten naan een nieuw bestand... maar dan gaat kopieren en plakken in Word weer sneller)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe hetzelfde als Maaike, kopiƫren en plakken in word.
|
|
Annemarie
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kopieer en plak ze in Word en maak er vervolgend een pdf bestand van.
|
|
oant Sjen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat knippen en plakken in Word (of soms in paint als er geen tekst bij zit) vind ik ook het handigst.
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees het al, jullie doen zo ongeveer wat ik ook doe. Vraag me wel eens af, zou er ooit een eind komen aan mijn verzamel woede en als je dan iets wil maken, juist dat niet hebben. Conclusie, ik blijf toch maar verzamelen.
Maar dank voor jullie reacties |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |