Barbie haakpatronen Nederlands |
Reageer |
Autheur | |
Akkie
Newbie Lid sinds: 26 Maart 2016 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Maart 2016 om 20:36 |
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar haakpatronen voor Barbie. Mijn dochtertje heeft een heleboel barbies gekregen maar ze zijn nog zo naakt...:-) Wie kan mijn helpen?? #hoopvol!
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even voorstellen misschien en dan onder zoeken kijken. Deze vraag is al regelmatig gesteld op dit forum!
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier staan heel veel Nederlandse patronen tussen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op marktplaats "Barbie patronen" intoetsen geeft een heleboel mogelijkheden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je het WELKOM topic in Even voorstellen gelezen had en je e-mailadres in je profiel had gezet, dan had ik misschien de moeite genomen om mijn gescande boekjes en losse patronen van Barbiekleren door te sturen. Maar ik ben een beetje afgeknapt op mensen die zich inschrijven op het forum en verwachten dat anderen moeite voor ze doen zonder enig gebaar van hun kant. Een forum is een vraagbaak, geen gratis patronenwinkel.
|
|
wat rozengeur. |
|
Akkie
Newbie Lid sinds: 26 Maart 2016 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste mensen die gereageerd hebben..... Sorry dat ik jullie heb gekwetst met deze vraag. Ik ben best lang lid van dit forum/Hobbydoos, alleen door een hele vervelende scheiding die ik net achter de rug heb, ben ik alles kwijt geraakt. Zo ook mijn computer met alle inloggegevens en zo. Ook heb ik daardoor een nieuw e-mailadres aan moeten nemen. Ik dacht: Oke meld me gewoon opnieuw aan als lid.... Totaal geen minuut aan gedacht om me opnieuw voor te stellen! Nogmaals excuus.... Gr Arga
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(1)
|
Arga, ikweet zeker dat nu meteen alle ergernis verdwenen is en je weer liefdevol wordt opgenomen in deze geweldige groep....na je attente uitleg...dat doen niet veel mensen, die hier een vraag neergooien en geen boe of bah meer laten horen na een uitzoekerij of patroon of advies....klasse meis, succes weer en welkom terug !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad. Geef je mailadres maar in een pm en dan stuur ik mijn Barbiedossier naar je toe. Er zitten wel breipatronen bij, maar daar is niets mis mee. Breien kun je leren. En met zulke kleine kleertjes zit je nooit lang te pieren met breinaalden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Akkie
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor je lieve berichtje...:-) |
|
Akkie
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan hoor Akkie en dat is typisch Magteld: ze schiet soms uit haar slof en terecht vaak maar is even snel weer zo behulpzaam dat ze haar hele patronenvoorraad deelt ;-) maar ja, je hebt ons ook aardig geraakt met je lieve terugbericht meis...en blijven vragen als je ergens mee zit hoor ! Niet dat IK erg behulpzaam kan zijn ;-) maar de rest van de dames hier, pfiewwwww . . grote klasse ...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |