Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schimmel op Baby Born pop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schimmel op Baby Born pop
    Posted: 23 April 2016 om 12:21
Mijn vriendin haar dochter (inmiddels volwassen) had een Baby Born pop, die een papje kon eten en dat later uitpoepte in een poppen pamper. Helaas had het meisje op een gegeven moment geen interesse meer in de pop en is die met vuile luier en al op zolder beland. En nu is de poppenkont beschimmeld. Ik heb al een aantal suggesties voor de schoonmaak gevonden, maar die sloegen meer op ballpoint en viltstift. Melk, groene zeep, tandpasta, clearasil, alcohol, nailpolishremover zonder aceton, schuurmiddel, afwasmiddel, wondersponsje en HG schimmelverwijderaar (of inktverwijderaar).

Heeft iemand dit probleem ook aan de hand gehad en een oplossing gevonden? Ik kon op google niet de fabrikant, Zapf vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 12:39
hoi magtelt
ik heb op een  site  het adres gevonden en wel het nederlandse adres

Zapf Creation AG
Sloterweg 303A-I
1171 VC Badhoevedorp, The Netherlands
ik hoop dat je hier wat aan heb

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 15:53
Oh, dank je wel. Dat zal ook het adres zijn voor verkleurde oogjes. Ik heb wel van een hobbydoos gehoord, dat zij de oogjes toegestuurd kreeg.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2016 om 17:00
misschien eens een papje van natriumbicarbonaat en azijn proberen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2016 om 08:48
Ik zal het doorgeven. Bedankt voor de tip.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2016 om 13:01
Kliko ?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2016 om 13:13
ossegalzeep?
soda?

met vriendelijke groet nia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 10:21
Ik geef het allemaal door. Niemand heeft nog gezegd : Geduld. Dat heb je naast al die schoonmaakmiddelen zeker nodig.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 10:43
Boter of een goede autoshampoo ??

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 11:10
ook die nemen we mee.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 15:15
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik geef het allemaal door. Niemand heeft nog gezegd : Geduld. Dat heb je naast al die schoonmaakmiddelen zeker nodig.

Bij Meneerke proper zeker. X aantal jaren geleden was er de reclame waar iemand een geopende fles op de vloer zette en het volgende beeld was dat die vloer en het hele huis proper was. Wel die fles die staat hier al een hele tijd open en ik zie niks properder worden tenzij ik het zelf kuis.
Ik vraag mij af wanneer mijn geduld beloond wordt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2016 om 15:24
Zo raken je keukenkastjes ook nog eens voller .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns