Schimmel op Baby Born pop |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 April 2016 om 12:21 |
Mijn vriendin haar dochter (inmiddels volwassen) had een Baby Born pop, die een papje kon eten en dat later uitpoepte in een poppen pamper. Helaas had het meisje op een gegeven moment geen interesse meer in de pop en is die met vuile luier en al op zolder beland. En nu is de poppenkont beschimmeld. Ik heb al een aantal suggesties voor de schoonmaak gevonden, maar die sloegen meer op ballpoint en viltstift. Melk, groene zeep, tandpasta, clearasil, alcohol, nailpolishremover zonder aceton, schuurmiddel, afwasmiddel, wondersponsje en HG schimmelverwijderaar (of inktverwijderaar).
Heeft iemand dit probleem ook aan de hand gehad en een oplossing gevonden? Ik kon op google niet de fabrikant, Zapf vinden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi magtelt ik heb op een site het adres gevonden en wel het nederlandse adres
Zapf Creation AG Sloterweg 303A-I 1171 VC Badhoevedorp, The Netherlands ik hoop dat je hier wat aan heb |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, dank je wel. Dat zal ook het adres zijn voor verkleurde oogjes. Ik heb wel van een hobbydoos gehoord, dat zij de oogjes toegestuurd kreeg.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
misschien eens een papje van natriumbicarbonaat en azijn proberen.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal het doorgeven. Bedankt voor de tip.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kliko ?
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ossegalzeep?
soda? met vriendelijke groet nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik geef het allemaal door. Niemand heeft nog gezegd : Geduld. Dat heb je naast al die schoonmaakmiddelen zeker nodig.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boter of een goede autoshampoo ??
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
ook die nemen we mee.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij Meneerke proper zeker. X aantal jaren geleden was er de reclame waar iemand een geopende fles op de vloer zette en het volgende beeld was dat die vloer en het hele huis proper was. Wel die fles die staat hier al een hele tijd open en ik zie niks properder worden tenzij ik het zelf kuis. Ik vraag mij af wanneer mijn geduld beloond wordt. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo raken je keukenkastjes ook nog eens voller .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |