Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatroon wikkelvestje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
merwi View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merwi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatroon wikkelvestje
    Posted: 21 Februari 2011 om 12:17
Heeft iemand het wikkelvestje uit Impulse 605 al gebreid? Ik kom er namelijk niet uit met het voorpandje met het minderen van de steken. Ik hou er meer over dan beschreven staat volgens mijn berekening hou ik er 35 over en in het boekje staat 22. Blijft het patroon ook nog uitkomen als ik ga minderen?

gr Wilma(merwi)
wilma(%)
Back to Top
Ageeth View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ageeth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2016 om 20:18
Hallo
Ik zag dat u het patroon Heeft van het wikkelvestje
Ik Ben naar deze opzoek
Kan u mij hier aan helpen
Misschien kan ik u van dienst zijn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2016 om 11:14
Die dame is exact 4 dagen forumlid geweest. Blijkbaar konden we haar niet helpen en had ze zich alleen aangemeld voor deze vraag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ageeth View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ageeth Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2016 om 11:31
Hoi hartstikke bedankt voor u reactie kijk ik even verder
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2016 om 14:35
Merwi & Ageeth, jullie zijn hier op het forum, voor echte winkel vragen kun je het beste het tabblad WINKEL bovenaan even aanklikken.
Als je ergens niet uitkomt kun je het op het forum vragen, maar dan zul je meer informatie moeten geven, want wij hebben ook niet alle
patronen van de wereld paraat.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2016 om 14:38
Er staat bij Hobbydoos dat het boekje niet meer leverbaar is .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2016 om 19:06
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Merwi & Ageeth, jullie zijn hier op het forum, voor echte winkel vragen kun je het beste het tabblad WINKEL bovenaan even aanklikken.
Als je ergens niet uitkomt kun je het op het forum vragen, maar dan zul je meer informatie moeten geven, want wij hebben ook niet alle
patronen van de wereld paraat.

Het oorspronkelijke bericht van Merwi is uit 2011 !
Daar is toen nooit een reactie op gekomen, alleen nu, 5 jaar later een reactie met een nieuwe vraag erbij.
Merwi zal dit in elk geval niet meer lezen denk ik LOL
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2016 om 13:22
Hebben wij ook weer wat om te lachen Smile
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2016 om 17:34
Tja er zijn nog altijd dames die menen dat ze ff een vraag kunnen droppen, wij vervolgens "springen" en dan nooit meer op dit forum komen c.q. kijken (zie het bericht van Merwi uit 2011)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns