maxi cosi zak |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Mei 2016 om 21:14 |
bestaat hier ook een gebreid patroon van ?
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Online Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.ravelry.com/patterns/library/petite-angeline
ongeveer hetzelfde. http://busybessy.blogspot.be/2012/10/meebreideken-blok-73-wafelsteek.html en hier de wafelsteek. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel Bep. maar waarom vind ik die gehaakte nu veel mooier
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omdat die steek meer bij haakwerk past dan bij breiwerk .
Phildar heeft er ook een met een kabel . |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
heb je daar een voorbeeld van ?
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind die gehaakte ook mooier, omdat die er steviger uit ziet en helemaal hetzelfde is. Die stokjes liggen er echt bovenop dan en bij gebreid kunt ge zo'n reliëf niet krijgen denk ik plus dat ge als ge het breit altijd een boord hebt tegen het omkrullen en dat hebt ge bij haakwerk niet, dat krult niet om.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroontje hier liggen .
Ongeveer de zelfde staat op internet onder www. Het ploegske be Ik heb er wel zelf een gleuf ingemaakt voor de riempjes van de maxi cosi |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Die met de kabel vind ik beter dan de eerste.
Kabel breien heb ik nog nooit gedaan maar dat is te leren. maar mijn voorkeur gaat uit naar de gehaakte. Bedankt Dames. Ik denk er nog even over na |
|
oant Sjen
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
omdat haken gewoon nog niet lukt. en de baby in Juni verwacht word.
heb ik besloten te gaan breien. op rondbrei naalden gewoon heen en weer Voor het eerst een kabel. Hij word iets anders dan het patroon, en ik heb ook 10 steken meer opgezet. dit is de achterkant, aan de voorkant komen net als op het patroon 3 kabels. wat vinden jullie er van zo ? |
|
oant Sjen
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ziet er mooi uit bloem
goed bezig zou ik zo zeggen en gewoon doorgaan jammer dat het haken nog steeds niet lukt groet van nia |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi hoor.
Kabelen is niet écht moeilijk he? En het ziet er meteen zo profi uit. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ziet er al heel goed uit. En kabelen is dus echt niet moeilijk (voor diegenen die het niet aandurven).
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |