Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

neushoorn

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: neushoorn
    Posted: 26 Mei 2016 om 09:38
In de VT wonen stond een gebreide neushoorn . Het lijf bestond uit kabelbreien en verder was er zo te zien gebruik gemaakt van de luiewijvensteek voor de kop .

Kleinzoon was er gelijk gek op maar 40 euro vonden zowel zijn moeder als oma wel wat veel .

Kent iemand die neushoorn en misschien een boekje waar hij in zou kunnen staan ( bieb ) of een los patroon ??. Hij is zoals een neushoorn betaamt aan de forse kant .

Alvast bedankt voor het meedenken
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 11:15
Ik heb de site van vtwonen helemaal ondersteboven gehaald maar geen gebreide neushoorn gevonden. Weet je nog in welk nummer van welk jaar het stond?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 11:26
Ik googelde afbeeldingen van gebreide neushoorns en daar zat hij ook niet bij. Overigens wel allerlei andere dieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 11:36
Ik weet wel dat er een boek is met animal heads van vanessa mooncie, weet alleen niet of er een neushoorn in staat. En het is haken ipv breien.Confused
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 12:51
het is VT wonen nr 4 2016 Bep Op de voorkant staat een gele stikker Deuren open

Op bladzijde 086 Zelf maken . Daar staan o.a spulletjes die mijn dochter samen met vriendin verkoopt . Hij zit op het kinderstoeltje . Op de volgende pagina staat dat hij te koop is bij haarknuffel.nl( zie ik nu ) voor 39.95 euro .

Ik had ook al op google gezocht Machtelt ( anders zou ik niet eens iets durven vragen ) Maar kon ook niets vinden .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:13
Bij haarknuffels nl staat hij niet, en ook niet tussen de patronen. Misschien Haar (rare naam voor een persoon) eens mailen en vragen of het patroon beschikbaar is, vermits het in VTwonen stond, zelf maken.
En zelf maken wil toch zeggen dat je het zelf maakt en niet laat maken?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:14
Als ik naar de site van haarknuffel ga zie ik allerlei voorbij komen maar niet die neushoorn
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:22
Ben het met je eens Bep .

Voor die kleifrutsels heb ik geen patroon nodig ,maar die neushoorn wordt bij mij zonder patroon beslist geen neushoorn .

Ik ga eens mailen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:41
Dit staat er op haar site

Op het eerste gezicht lijken het normale knuffels, maar in werkelijkheid zijn ze gemaakt van oude truien die misschien wel door jouw oma gedragen worden. De knuffels zijn in alle soorten en maten verkrijgbaar en elk exemplaar is werkelijk uniek. Een knuffel van HAAR is het perfecte cadeau voor een pasgeboren spruit, voor de knuffelcollectie van je kleine nichtje, voor je beste vriend of stiekem gewoon voor jezelf… We zijn immers nooit te oud om te knuffelen! Mocht je zelf een origineel idee hebben of heb je een vraag, stuur mij dan een berichtje naar 
haarknuffels@gmail.com.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:50
dus moeten we in feite op zoek naar een naaipatroon.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 13:56

https://nl.pinterest.com/pin/387520742909371774/

en eentje die al een jaartje ouder is. Misschien met wat vergroten dat je het formaat van je dromen hebt.

https://nl.pinterest.com/pin/250653535486778465/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 14:05
Originally posted by bep bep wrote:

En een oude trui. 
En Bep zou Bep niet zijn als dat naaipatroon er gelijk bijgeleverd wordt!!!!
Volgens mij moeten we langzamerhand applicaties voor Bep gaan haken. IJsjes?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 14:07
Die komt een eind in de richting Bep

Nu nog op zoek naar oude truien ,want daar maakt ze ze van las ik .

Ik kan natuurlijk ook rechte lappen breien en daar het patroon opleggen .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 14:23
misschien eerst van stokoude niet meer te dragen truien proberen, want als er een steek doorlitst is het minder erg bij het eerste probeersel dan in de nieuwe met zorg gebreide lappen.
Of in de kringwinkel het schab met de truien omver trekken en daar tussen zoeken
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2016 om 15:29
ja wat zou voor mij het minste risico geven ?. Breien met de kans op vallende steken of oude truien bij de kringloop met de kans op vallende schappen . ??? Ik heb het patroon doorgemaild aan mijn dochter gaat zij maar aan het vergroten .

Bedankt voor al je werk .
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2016 om 00:04
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

En een oude trui. 
En Bep zou Bep niet zijn als dat naaipatroon er gelijk bijgeleverd wordt!!!!
Volgens mij moeten we langzamerhand applicaties voor Bep gaan haken. IJsjes?

Goed idee Lidwina 
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.480 seconden.
Lang Yarns